......










www.melayuseks.tk: Story - Adik Tiriku Sayang

www.melayuseks.tk

 
PATNER LINK

Bincang Tentang Automotive



To Download mp3
Pesanan Ringkas (SMS)
Masa @ Time
Calender
PERHATIAN

Perhatian Blog Ini Hanya Untuk Mereka yang berumur 18tahun keatas sahaja.. Melayuseks blogspot mengandungi gambar, video atau cerita yg akan menyinggung perasaan sesetengah pihak. di harap semua user dapat memberi kerjasama untuk kebaikan blog ini.. sekian terima kasih..

Email To:
Admin@Melayuseks.tk
Counter Hit
image link to web designers page
The premier web design guide.
Story - Adik Tiriku Sayang
Friday, July 27, 2007
Hello kepada semua pembaca.Cite ni berlaku semase aku berumur 15thn.Mase tu aku tinggal ngan bapak aku.Bapak aku ni kawin dua kalo korang nak tau.Aku tinggal ngan bapak aku sebab mak aku yang hantarkan.Mak aku ni dah boring ngan sikap aku kot.Tu pasal la(aku ni buas sangat)..Ok lah aku malas nak cite banyak.Citenyer bermula camni.waktu tu tengah malam.Aku tido ngan adik tiri aku ni kat tingkat bawah.Bapak aku ngan bini dia tido kat atas.Aku tak suke tido kat tingkat atas sebab panas.Kat tingkat bawah sejuk skit pastu tambah plak ngan kipas angin baru best.adik tiri aku tu bernama Ira(Syahira)

Time aku nak tido tu kote aku terpacak plak.Aku pon cover² la skit.Takut dia ku nampak.Tapi entah macam mane aku terfikir satu ideal macam mane nak mengorek pantat dia ni.Tanpa fikir banyak aku pon terus la gune ideal tu.Aku pon cakap kat dia aper benda yang bergerak kat dalam seluar aku ni.Adik tiri aku nak tengok tapi aku tak bagi.Aku cakap kat dia pegang jer.Dia pon aper lagi pegang la.aku pon cakap kat adik aku bukan kat luar la kat dalam.Dia pon ikut aper yang aku cakap.Mase tu aku punyer kote memang dah keras habis.

Sambil tu tangan aku pulak dah pandai merayap.Pelan² merayap masuk dalam kain dia tuh.Tapi dia tu macam taknak bagi jer.Tapi aku lebih pandai dari dia.Aku kata kan padannya aku cume nak gosok² ajer bukan nak buat aper² pon.Baru la dia tu rela kan.Aku pon aper lagi ambil kesempatan la.Dalam aku gosok² tu aku mengentil kelentik dia skali.Dia nak menghalang tapi dah terlambat kerana dia dah terasa nikmatnya dia pon tak tau nak buat aper.Dalam aku mengentil kelentik dia tangan aku sebelah lagi tuh cube meloloskan pakaian dia.

Setelah semua pakaian dia ku loloskan aku pon loloskan pakaian aku plak.dia tak tahu dia dan aku dah bogel,sebab mata nye tertutup rapat menahan nikmat.Aku mase tu pon dah tahan dah.tanpa fikir banyak aku pon terus tuju kan kote ku yang dah terpacak dari tadi ke lubang pantat dia.pelan² aku jolok masuk tiba² aku terasa ader satu benda menghalang kote aku terus maju kedalam.Tapi aku tau apa benda tu.Aku pon tarik nafas panjang² dengan sekali jolokan sahaja seluruh batang kote aku terbenam kedalam lubang pantat dia.

Dia pon aper lagi terkejut la dan cuba menjerit kerana sakit.Tapi aku dengan pantas menutup mulut dia.Aku kata kan pada dia jangan risau sekejap jer sakit tuh,nanti sedap la.dia pon diam.Aku pon aper lagi mula la melakukan sorong menyorong.Aku tengok dia pon dah ok dah.Aku pon henjut ikut suka hati jer.Lebih kurang 30 minit aku rasa macam nak terpancut jer.Aku pon terus mengenjut dengan laju² sampai la aku terpancut dalam pantat dia.Aku dan dia terkulai keletihan.Aku cabut kote aku dan terus pakai pakaian aku semula dan aku suruh dia pakaian dia jugak.Takut bapak aku nampak.

Setelah aku dan dia memakai pakaian semula aku pon pesan pada dia supaya jangan bagi tau sesiapa pon pasal peristiwa tadi.Dia pon berjanji tapi dia boleh cakap kalau boleh dia nak lagi.Aku cakap pada dia boleh tapi lain kali.Dia pon mengangguk kepala.Aku pon mengucup bibir dia dan aku dan dia po terus tido...

Labels:

posted by Ady @ 3:31 AM  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
SHORTCUT LINK











About Me

Name: Ady
Home:
About Me: Share is Caring
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER