......










www.melayuseks.tk: Story - Scandel Si Pemandu Tua

www.melayuseks.tk

 
PATNER LINK

Bincang Tentang Automotive



To Download mp3
Pesanan Ringkas (SMS)
Masa @ Time
Calender
PERHATIAN

Perhatian Blog Ini Hanya Untuk Mereka yang berumur 18tahun keatas sahaja.. Melayuseks blogspot mengandungi gambar, video atau cerita yg akan menyinggung perasaan sesetengah pihak. di harap semua user dapat memberi kerjasama untuk kebaikan blog ini.. sekian terima kasih..

Email To:
Admin@Melayuseks.tk
Counter Hit
image link to web designers page
The premier web design guide.
Story - Scandel Si Pemandu Tua
Friday, July 27, 2007
Kerana keletihan mereka tidur hingga ke pagi. Bila orang tua itu terjaga Maria tidur dengan membelakangi orang tua itu. Dalam keadaan itu punggungnya berada rapat di perut orang tua itu. Kalaupun tidak kerana itu, memang dia sentiasa terjaga dengan batang yang keras. Selalunya kerana ingin ke bilik air. Dia bangun untuk membuang air kecil. Selesai saja dia masuk semula ke dalam.

Maria masih tidur dalam posisi yang sama. Orang tua itu mengintai ke bawah. Jelas sekali dapat dilihat bibir kemaluan Maria. Batangnya mengeras sekali lagi. Dia membongkok dan mengucup bibir indah isteri majikannya seketika. Lembab dan masin sedikit. Cukup menaikkan nafsunya. Dia baring semula dan memeluk Maria dari belakang. Dia menggerak-gerakkan punggungnya sedikit sehingga kepala tombol pelirnya berada di pintu masuk ke kemaluan Maria. Jarinya menguakkan bibir indah Maria sebelum diselitnya kepala tombol pelirnya di celah-celah bibir indah isteri majikannya.

Posisi itu memang membuat lubang Maria ketat sedikit dan agak sukar untuk dimasuki sepenuhnya. Dengan hanya kepala tombol saja di dalam orang tua itu menggerakkan punggungnya. Tangan kanannya memegang punggung Maria sambil dia berbuat begitu. Lama kelamaan lubang itu jadi basah dan licin sedikit. Orang tua itu pun terus menekan batangnya ke dalam sepenuhnya. Kemudian baru dia bergerak-bergerak mengocak indah Maria.

"Mm.." terdengar Maria mengerang.
"Sedap..?" orang tua itu membisik di telinga Maria.
"Mm.." terdengar bunyi dari mulut Maria.
"Nak Pakcik teruskan?"
"Mm.. Sedapnya Pakcik.."

Orang tua itu bangun. Dia mengangkat peha kanan Maria supaya isteri majikannya tidur melentang. Kemudian sekali lagi dia menekan batangnya ke dalam indah Maria yang sudah basah.

"Oo.. Oo.." Maria merengek apabila terasa kemuncaknya semakin dekat.
"Laju lagi Pakcik," dia memberi arahan.

orang tua itu menuruti saja kehendak Maria. Dia memperlajukan tujahan batangnya ke dalam burit Maria sehingga tubuh isteri majikannya tiba-tiba kejang dan dia terus sampai ke puncak kenikmatannya. Tak semena-mena orang tua itu mencabut batangnya walaupun dia belum pancut. Kepala dia turun ke bawah. Sekali lagi dia menjilat indah Maria.

isteri majikannya menggeliat keseronokan sambil disua-suakan celah kangkangnya kepada orang tua itu. Orang tua itu menghisap kelentitnya seketika sebelum merayap ke atas dan menindih tubuh isteri majikannya. Maria mencari-mencari batang yang keras itu dengan tangannya. Apabila terjumpa terus dibawanya ke pukinya sekali lagi. Dia mahu merasakan batang itu di dalamnya. Sambil meletakkan hujung pelir orang tua itu di pintu kemaluannya, dia mengangkat punggungnya.

"Aa.. Hh," dia mengerang apabila batang itu tenggelam sepenuhnya ke dalam buritnya. Punggungnya bergerak ke kiri dan kanan yang menyebabkan batang itu keluar masuk dari dalamnya.
"Sedapnya Pakcik.." dia membisik di telinga orang tua itu.

Orang tua itu merangkul tubuh Maria sambil punggungnya bergerak laju ke depan dan belakang. Batangnya semakin rancak keluar masuk dari indah isteri majikannya yang sudah cukup basah itu. Tidak lama kemudian dia menekan jauh ke dalam sambil melepaskan pancutan demi pancutan ke dalam.

Selesai sarapan mereka ke pasar untuk membeli barangan keperluan. Hampir tengah hari mereka kembali semula ke rumah. Maria menyediakan masakan tengah hari. Setelah makan, orang tua itu ke bilik mandi. Selesai mandi, dia menyalin pakaian dan berehat di atas sofa di ruang tamu. Setelah selesai mandi dan mengenakan baju-T serta kain sarong, Maria datang membawa minuman kepada orang tua itu. Sambil duduk di samping orang tua itu dan menikmati minuman kopi, Maria mempelawa untuk mengurut tubuh orang tua yang nampak keletihan itu. Orang tua itu setuju sahaja, tetapi mengajak Maria ke dalam bilik.

Dia berbaring di atas katil dan Maria mula mengurut. Mula-Mula di bahu dan belakang, diikuti dengan betis dan peha pula. Kemudian Maria menyuruh orang tua itu mengalih kedudukan supaya dia boleh mengurut bahagian depan pula. Apabila orang tua itu mengalih posisi, ternampak sesuatu menongkat kain sarongnya. Dia tersengeh. Maria pura-pura buat tak nampak sambil dia mengurut. Tiba-tiba orang tua itu menyentuh buah dada Maria. Dibiarkannya sahaja. Orang tua itu meramas-meramas kedua payu dara Maria.

"Itu nak mengurut ke nak apa tu..?" Maria berkata sambil ketawa.
"Tengah urut le ni.." orang tua itu tersengeh.
"Nak Maria urut kat sini juga?" perempuan muda itu menyentuh tempat yang menongkat kain sarong orang tua itu.
"Urut situ pun bagus juga.." kata orang tua itu.
"Tapi biar aku urut kau dulu. Nak?"
"Mm.." jawab Maria manja.
"Kalau nak, Maria baringlah."

Tanpa disuruh dua kali, Maria pun merebahkan badannya ke katil. orang tua itu menyuruhnya meniarap. Maria mengikut perintah lagi. Orang tua itu bangun dan duduk di atas punggung Maria sambil tangannya mula memicit bahu isteri majikannya. Kemudian tangannya ke bawah pula, ke pinggang dan seterusnya ke betis dan peha. Bila bahagian dalam pehanya diurut, Maria menggeliat keenakan. Memang dia sudah mula terangsang. Dari tadi pun, ketika dia memicit tubuh orang tua itu kehangatan telah merebak ke seluruh tubuhnya. Apalagi bila melihat batang orang tua itu menongkat kain sarungnya, tanda bahawa orang tua itu sekali mahu memain pukinya.

"Pakcik rasa Maria buka semua pakaian. Lagi senang Pakcik urut.."
"Ya ke?" kata Maria sambil menoleh ke belakang, melihat orang tua itu tersengeh saja.
"Pakcik bukakanlah untuk Maria.." dia menyuruh manja.

Tanpa disuruh dua kali orang tua itu melondehkan kain sarung dan membuka baju Maria. Maria memang tidak memakai baju dalam jadi terdedahlah tubuhnya yang putih melepak untuk ditatap dengan geram oleh orang tua itu. Orang tua itu itu terus melucutkan kain sarung yang dipakainya sendiri.

"Nak Pakcik urut dengan lidah ke dengan ini?" katanya sambil mengisyaratkan batangnya keras menunjuk langit.
"Suka hati Pakcik lah.." jawab Maria sambil ketawa.

Orang tua itu kembali duduk di atas buntut Maria. Batangnya diletakkan di rekahan punggung Maria sambil dia menggerak-menggerak punggungnya ke depan dan belakang. Maria menggeliat kegelian. Dapat dirasakan celah kangkangnya mulai basah sedikit. Orang tua itu menindih belakang Maria dengan tubuhnya. Dikuakkan rambut Maria untuk mencari belakan tengok Maria. Dicium dan dijilatnya hingga ke telinga.

"Mm.." Maria mendengus apabila cuping telinganya dijilat.

Tak disangkanya orang tua itu begitu mahir sekali memainkan peranan untuk memuncakkan keberahiannya.

Walau orang tua itu tidak sekacak suaminya, namun itu tidak dikisahkan sangat oleh Maria. Ternyata orang tua itu lebih hebat dari suaminya dalam cara memuaskan perempuan. Dan itu yang lebih penting untuk Maria kini. Dalam dua hari ini dia merasa lebih puas digomoli daripada setahun lebih hidup bersama suaminya yang kurang mahir memberikan kepuasan seks kepadanya. Dan si tua yang dulu hanya memandu keretanya ini ternyata juga hebat memandu pukinya.

Pinggul Maria mula terangkat-terangkat menerima geselan batang yang besar dan keras di celahan punggungnya yang masih padat dan gebu itu. Pehanya terbuka sehingga tubuh orang tua itu berada di celah kangkangnya. Bahagian depan kemaluannya ditekan-ditekan pada tilam di bawah perutnya. Namun itu untuk meredakan sedikit kegatalan yang semakin menjadi-menjadi di celah kangkangnya. Orang tua itu menggerakan tubuhnya ke bawah sedikit sehingga kepala tombolnya sesekali tersentuh dengan bibir kemaluan Maria.

Terasa kebasahan di celah bibir itu di hujung pelirnya. Dia tahu isteri majikannya kini sudah betul-betul berada di bawah taklukannya. Dia tersenyum puas kerana berjaya memperoleh perempuan muda dan cantik ini bukan dengan kekayaan atau ketampanannya, tapi dengan batangnya yang keras dan besar itu. Dia yakin Maria sanggup mengabdikan diri kepadanya selagi dia masih berupaya memuaskan. Dia sendiri juga sanggup melakukuan segalanya supaya Maria akan tetap tinggal serumah dengannya. Memang dia mengidamkan tubuh Maria yang menggiurkan itu sejak pertama kali dia menatap wajah Maria. Oleh itu dia berhasrat memuaskan segala hajatnya walaupun sampai seribu kali.

Sengaja dia ulit-ulitkan kepala tombolnya kelopak kemaluan isteri majikannya itu, namun tidak juga dimasukkan. Setiap kali kepala tombol itu tersentuh pintu farajnya setiap kali pula dia menanti dengan debaran untuk merasakan sekali lagi benda yang telah berkali-berkali membuatnya orgasme. Namun dia kehampaan apabila setiap kali pula hujung pelir itu merenggangkan diri darinya. Dia sememangnya kepingin sangat merasakan lubangnya diterobos dengan ganas oleh batang yang keras itu. Namun orang tua itu itu begitu sadis sekali, membuatnya tertunggu-tunggu. Dia mmenghembus nafas kehampaan sekali lagi.

"Cepatlah, Pakcik!" Maria merayu.
"Cepat apa?"
"Masukkanlah cepat.."
"Mm..? Sayang nak apa sebenarnya ni?"
"Maria nak batang Pakcik lah.." Maria merenggek seperti anak kecil mahukan susu.
"Ya ke? Nak sangat-sangat? "
"Mm.. Nak sangat-sangat. ."
"Nak dekat mana?"

Kini Maria sedar bahawa orang tua itu sebenarnya mahu mendengar dia mengucapkan kata-kata lucah.

"Maria mahu Pakcik.. Kongkek indah Maria yang sudah basah ni, Pakcik.." dia sekali lagi merasakan hujung pelir orang tua itu di rekahan.
"indah Maria dah tak tahan lagi kalau tak dapat rasa batang Pakcik itu.."

Mendengar kata-kata yang sebegitu lucah dari mulut perempuan muda itu membuat makin terlonjak nafsu seksnya. Hatinya terasa sedikit megah bahawa perempuan semuda dan secantik Maria sekarang sudah ketagih dengan batangnya yang besar itu. Dia mengambil bantal untuk mengalas bahagian bawah perut Maria. Dalam keadaan begitu Maria tertonggeng sedikit dan mahkota di celah kangkangnya terbuka untuk digunakan sepuas-puasnya. Orang tua itu sekali lagi mengacukan hujung pelirnya ke belahan yang dipagarai bulu-bulu halus di celah kangkang Maria. Tangannya ke kemaluan Maria dan dengan menggunakan kedua ibu jarinya dia merenggangkan bibir yang dibasahi lendir itu.

"Sayang, tolong masukkan batang Pakcik.." dia memberi arahan.

Tanpa menoleh tangan Maria dengan cepat saja ke belakang mencari-mencari batang itu. Apabila ketemu terus saja ditariknya dan diselitkan di celahan buritnya yang sudah siap direkahkan oleh orang tua itu. Hanya selepas orang tua itu menekan kepala tombol itu ke dalam baru Maria melepaskannya. Tangannya kemudian kehadapan untuk membantalkan kepalanya.

"Sedapnya, Pakcik.." dia merenggek lagi sambil punggungnya bergerak ke kiri dan ke kanan perlahan.

Tapi tiba-tiba.. Phhaapp..! Orang tua itu merejam batangnya ke dalam dengan indah Maria dengan pantas hingga tenggelam sepenuhnya dan perutnya menghempap punggung Maria.

"ADUH.. Oh mak.." isteri muda itu berteriak kuat.

Walaupun memang dia sudah bersedia namun kemasukan batang yang besar itu ke dalamnya dengan tiba-tiba bukan saja membuat dia terkejut tetapi terasa senak sebentar. Liang farajnya terasa nyilu namun dia merasakan satu kelainan pula. Walau berbeza caranya tetap enak juga dirasakannya. Selalunya dia akan merasa batang dimasukan sedikit, dicabut dan dimasukkan lagi sedikit demi sedikit ke dalam sebelum vaginanya dia dienjot dengan laju. Orang tua itu menggembangkan batangnya sampai Maria terasa lubang kemaluannya dipenuhi sepenuhnya sampai ke pintu rahim.

Maria terasa pinggulnya dicengkam sebelum diikuti dengan batang itu ditarik keluar semula perlahan-perlahan sehingga kepalanya saja berada di dalam. Kemudian sekali lagi rejaman cepat ke dalamnya. Kali ini Maria sudah bersedia. Kedua tangannya ke belakang untuk merenggangkan lagi lubang cipapnya.

"Oh.., Pakcik..!" Maria mengerang.
"Sayang suka main macam ni?"
"Sedap, Pakcik. Kuat lagi Pakcik, Maria dah nak sampai ni." dan dua rejaman lagi kemaluannya sudah menggembang dan dia sudah orgasme.
"Ohh.. Aarrgghh..!" Maria meraung, diikuti dengan ledakan umpama bom air dii celah kangkangnya.

Selepas itu orang tua itu saja menarik dan menekan dengan laju sehingga sekali lagi Maria menggerang-menggera ng dibuatnya. Isteri muda itu membalas tindakan itu dengan mengemut-emutkan liang farajnya. Biar dia rasa pulak, fikirnya. Kini giliran orang tua itu pula mendengus apabila merasakan liang vagina Maria seperti mengurut-mengurut batangnya. Semakin dia melajukan permainannya, semakin galak pula dia merasakan batangnya dikemut. Akhirnya dia sendiri juga tidak dapat bertahan lagi untuk kali terakhir dia terjunam ke dalam lubang nikmat itu. Buat sejenak dia menahan nafas dan diikuti dengan pancutan jauh ke dalam rahim Maria. Dia merangkul kemas pinggang Maria sehingga ke pancutan terakhir.

"Arrgghh..!" dia mendengus.

Kehangatan pancutan itu juga dengan sendirinya membuat Maria sekali lagi sampai ke kemuncaknya walaupun tidak sehebat kali pertama tadi. Orang tua itu bongkok mencium pipi isteri majikannya yang dibahasi keringat.

"Enak ya kalau kita boleh begini selalu?" dia berbisik di telinga Maria.
"Kenapa tidak boleh? Bang Malik kan dah beristeri muda, tentulah takda masa nak datang sini" Maria menjawab. Dia tersenyum memikirkan kepuasan yang bakal dinikmati bersama Maria pada hari-hari mendatang.

Di luar matahari sudah terbenam dan petang bertukar menjadi malam. Perlahan-Perlahan batangnya yang sudah sederhana keras tercabut dari celah kangkang isteri majikannya dan dia tertiarap di samping Maria keletihan.

Tanpa disedari oleh Maria dan Pak Mat, dalam kesibukan mereka melayani nafsu, rupa2nya segala aksi mereka itu telah disaksikan dengan seronoknya oleh Linggam, tukang kebun Maria dari celah pintu bilik.......

Labels:

posted by Ady @ 3:25 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
SHORTCUT LINK











About Me

Name: Ady
Home:
About Me: Share is Caring
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER