......










www.melayuseks.tk

www.melayuseks.tk

 
PATNER LINK

Bincang Tentang Automotive



To Download mp3
Pesanan Ringkas (SMS)
Masa @ Time
Calender
PERHATIAN

Perhatian Blog Ini Hanya Untuk Mereka yang berumur 18tahun keatas sahaja.. Melayuseks blogspot mengandungi gambar, video atau cerita yg akan menyinggung perasaan sesetengah pihak. di harap semua user dapat memberi kerjasama untuk kebaikan blog ini.. sekian terima kasih..

Email To:
Admin@Melayuseks.tk
Counter Hit
image link to web designers page
The premier web design guide.
Story -Zali Kawan Baik Suami Ku
Friday, July 27, 2007
Hatiku bingung slalu mengenangkan nasibku..selera seks ku amat kuat akan tetapi suamiku hanya buat tidak tahu...aku tahu lelaki mana yg tidak mempunyai perasaan seks yg kuat melainkan ianya mati pucuk...

aku seorang isteri yg tidak mempunyai anak, umur ku dlm 26thn, perkahwinan ku sdah lebih 5 tahun....ceritanyer begini...suamiku bertugas ke luar negeri atas urusan kerjanya..so aku terpaksa pergi balik kerja menaiki bas atau pon teksi, pada suatu hari hujan lebat,teksi dan bas tidak muncul2 tiba,hari sdah lewat malam, aku juga jadi takut...aku cuba menelefon kawan2 ku supaya dpt menbantuku pulang...tetapi kesemuanyer tersangkut dlm banjir...

tiba2 lalu sebuah kereta yg kukenali lantas aku berlari menghampirinye. .ya sah kereta itu kawan karib suamiku...namanya zali...zali sdah berumahtangga. ..aku mengetuk pintu kereta lantas zali mempelawa ku naik..."naiklah su, knapa x hubungi saya klu tdak ada bas atau pon teksi?...aku yg dlm kesejukan kerna hujan itu menggigil... zali menyuruh ku membuka baju dan menyarung kotnyer sbgai ganti...aku segan, ttp kerna kesejukan air-cond trus ku turutkan...sdg aku membuka pakaian ku melihat zali terpegun melihat keindahan alamku...dgn putingku tegang kerna sejuk, dan bibirku menggigil kerna sjuk..lantas zali memandu keretanya ke tempat sunyi...dia membantuku memakai kotnyer...

aku yg sememangnyer mempuyai perasaan seks kuat dan melihat zali sepeti org yg mati kulat...lantas ku memainkan peranan iaitu aku buat2 terjatuh diatas pehanye...dan ku mengusap perlahan2 batangnyer.. .uuuuhhhh! !!!aku mendengar zali bersuara perlahan...lantas dia mengucup bibirku..sdang itu aku cuba utk membuka zip seluarnyer.. .zali membantu untuk membuka seluarku juga...aku mengulum begitu asiknye batangnyer yg sedrhana panjangnyer. ..dia trus menggigit2 manja putingku.... betapa asiknye aku ...

zali cuba memelukku supaya dpt aku duduk diatasnye... lantas dia mengarahkan aku duuk kat belakang...kami berdayung seperti sepasang kekasih yg sdah lama berpisahhh.. .tiba2 zali melepaskan air nikmatnye... dlm pantatku...uuhhh. .betapa panasnyer kurasa...slps itu kami trus pakai baju dan zali menghantar ku pulang....skrg zali senantiasa menghubungi ku jika dia inginkan belaian ku.....

Labels:

posted by Ady @ 3:32 AM   0 comments
Story - Adik Tiriku Sayang
Hello kepada semua pembaca.Cite ni berlaku semase aku berumur 15thn.Mase tu aku tinggal ngan bapak aku.Bapak aku ni kawin dua kalo korang nak tau.Aku tinggal ngan bapak aku sebab mak aku yang hantarkan.Mak aku ni dah boring ngan sikap aku kot.Tu pasal la(aku ni buas sangat)..Ok lah aku malas nak cite banyak.Citenyer bermula camni.waktu tu tengah malam.Aku tido ngan adik tiri aku ni kat tingkat bawah.Bapak aku ngan bini dia tido kat atas.Aku tak suke tido kat tingkat atas sebab panas.Kat tingkat bawah sejuk skit pastu tambah plak ngan kipas angin baru best.adik tiri aku tu bernama Ira(Syahira)

Time aku nak tido tu kote aku terpacak plak.Aku pon cover² la skit.Takut dia ku nampak.Tapi entah macam mane aku terfikir satu ideal macam mane nak mengorek pantat dia ni.Tanpa fikir banyak aku pon terus la gune ideal tu.Aku pon cakap kat dia aper benda yang bergerak kat dalam seluar aku ni.Adik tiri aku nak tengok tapi aku tak bagi.Aku cakap kat dia pegang jer.Dia pon aper lagi pegang la.aku pon cakap kat adik aku bukan kat luar la kat dalam.Dia pon ikut aper yang aku cakap.Mase tu aku punyer kote memang dah keras habis.

Sambil tu tangan aku pulak dah pandai merayap.Pelan² merayap masuk dalam kain dia tuh.Tapi dia tu macam taknak bagi jer.Tapi aku lebih pandai dari dia.Aku kata kan padannya aku cume nak gosok² ajer bukan nak buat aper² pon.Baru la dia tu rela kan.Aku pon aper lagi ambil kesempatan la.Dalam aku gosok² tu aku mengentil kelentik dia skali.Dia nak menghalang tapi dah terlambat kerana dia dah terasa nikmatnya dia pon tak tau nak buat aper.Dalam aku mengentil kelentik dia tangan aku sebelah lagi tuh cube meloloskan pakaian dia.

Setelah semua pakaian dia ku loloskan aku pon loloskan pakaian aku plak.dia tak tahu dia dan aku dah bogel,sebab mata nye tertutup rapat menahan nikmat.Aku mase tu pon dah tahan dah.tanpa fikir banyak aku pon terus tuju kan kote ku yang dah terpacak dari tadi ke lubang pantat dia.pelan² aku jolok masuk tiba² aku terasa ader satu benda menghalang kote aku terus maju kedalam.Tapi aku tau apa benda tu.Aku pon tarik nafas panjang² dengan sekali jolokan sahaja seluruh batang kote aku terbenam kedalam lubang pantat dia.

Dia pon aper lagi terkejut la dan cuba menjerit kerana sakit.Tapi aku dengan pantas menutup mulut dia.Aku kata kan pada dia jangan risau sekejap jer sakit tuh,nanti sedap la.dia pon diam.Aku pon aper lagi mula la melakukan sorong menyorong.Aku tengok dia pon dah ok dah.Aku pon henjut ikut suka hati jer.Lebih kurang 30 minit aku rasa macam nak terpancut jer.Aku pon terus mengenjut dengan laju² sampai la aku terpancut dalam pantat dia.Aku dan dia terkulai keletihan.Aku cabut kote aku dan terus pakai pakaian aku semula dan aku suruh dia pakaian dia jugak.Takut bapak aku nampak.

Setelah aku dan dia memakai pakaian semula aku pon pesan pada dia supaya jangan bagi tau sesiapa pon pasal peristiwa tadi.Dia pon berjanji tapi dia boleh cakap kalau boleh dia nak lagi.Aku cakap pada dia boleh tapi lain kali.Dia pon mengangguk kepala.Aku pon mengucup bibir dia dan aku dan dia po terus tido...

Labels:

posted by Ady @ 3:31 AM   0 comments
True Story - An Heavenly Walk
Let me introduce myself, I am Steam(an fictitious name), 28 years old, staying at Delhi. I basically belong from Kerala "the Gods own country", but born and brought up in delhi. I consider myself very simple.. "I am not fair, I am not ugly, I am not rude, I am not an pessimist", this gives a clear picture of mine. Well my physical statistics are like : Height 5.8", weight 82 kgs, blessed with an energetic 2.3 inch wide and 5.6 inch on length(On expansion, of course) penis.I am an homely chap, do have many friends, but not of an opposite sex. I am doing my post graduation at the moment. I bagged four years of work experience by now, unfortunately, don’t have anything at the moment, working on this issue relentlessly.

The story / Incident that I am going to narrate at this hour, is an true one and an one that will be remembered throughout my life. This happened to me last year, precisely on the month of August. I was on my job that time, some how got little time to spare during the working hours. I was supposed to attend an meeting at an client’s place, fortunately/ unfortunately that go cancelled at the decisive time. Felt little sad, then started to move back to my office at Noida, (an area adjacent to capital territory). While driving back, I had noticed a park opposite to Sec. 15, Noida. I had visited this place couple of times before. I thought that would be the right place to relieve all the tensions of the day. I parked my vehicle and entered into the premises. Well those who don’t know about this park, its an big-big-big one. Started walking, walked, walked an long distance. It was an working day afternoon hence there were very few persons seen in the park. After walking very long reached to a place which was latterly deserted and there were couple of benches laid for the park dwellers and in front of those there were n numbers of Eucalyptus trees, which form an mini forest. I felt tired by that time, hence decided over to sit there. I smoked couple of ciggrettes there, and attended some calls at my cell phone. It was about an hours time by now, thought I should start a walk again back. As I was just about to stand, I had noticed a lady coming from the same pathway. No one was accompanying her. She sat on the next bench that was there couple of meters away. She was looking gorgeous, dressed by salwar kameez.

Her age could be assumed between 28 to 35 yrs. Her body statistics were like : breast of 38" and the butt of the same size. She was very fair with an divine eye. Though I don’t have the practice of staring a woman, but her voluptuous body had compelled me to do so on that occasion. I just moved all my head around, but could not trace a single person. An experience that I had never dealt before. Spend half an hour more maintaining the same status quo. All of a sudden, she came close to me and sat on the bench where I was sitting. She had "Hello", replied her and then the conversation gradually started. I came to know that her name is Shalu and she is here, cause her BF is suppose to reach this place, but its already 2-3 hrs late as per the scheduled time. We talked on many matters then reached the topic of sex. I notice her to be very open in this subject, that too in an place like and also to a stranger.

My inner thing had started to swell ( to the kind attn of the readers, I was been virgin uptil that date). I was dressed formally, an office goers dress. My flag had started to hoist and also staring. Shalu had seen the bulge on my pants and started smiling staring at my pants. I got close to her. God had gifted her with long hairs. I placed my face to her hairs, shalu’s aroma made me go really mad by now. I tried to kiss her face, but all of a sudden she refused and stood up. I placed my intentions a step back straight forwardly. She opened her mouth a little afterwards, and told me, "this an place where many people may come and go", later pointed her fingers to the trees that were standing before us. I go jubilant by that words. I put my hands on her shoulders and walked into the lush green trees. Now we were in a position, where nobody could ever trace. We have to do every activity on standing on our feets. On the first, I kissed her forehead and tightened her on my grip. Slowly massaged her back, she loved that. Her expressions made me go wild.

Courageously then, I placed my hands on her sweet boobs(over through the dress) and started to press those. Started slowly then gradually gone harder. That part of shalu’s flesh had aroused me. Slowly I opened her tops and kameez. Infront of me now was an sex goddess. Her pure white boobs, waist and long legs had forced my dick to move out from the captivity. I pushed my pants and undergarments down. She took hold of my penis and massaged it with her sweet hands. My dick was now been as an steam engine. Gradually she got down and moved her sweet mouth on to my hard lund. I jerked with full force, deep inside her mouth. She was enjoying every bit. Her warm mouth was an magical experience to me. Her eyes were looking to my eyes from the down. After many strokes, my first semen came out. She took every bit of my semen deep into her throats and cleansed my lund. I made her stand once again and it was my turn now. I moved my hands from her head down to her bellies and then proceeded to her waist. As my hand touched her ass, it was an electrifying moment. She had a very nice ass meat. I placed my bare hands on the cracks of her ass and massaged for some time. I got down on my knees t hen, and took her cunt/choot on to my mouth and started tonguing and eating it. She was clean shaved. She enjoyed it a lot and pushed my head deep within by using her hands. I did that about 15-20 minutes or so and stood up. My hot dick was in full play by now. I tried to push my lund to her choot then, unfortunately it did not go in. Then shalu’s hand helped me to get it into the right direction. She put her two legs little apart by now. I pushed a little harder this time. It went half way and she was moaning like anything and after a second or so I pushed my lund with little more force and my lund had conquered her whole vacant area of choot. It started slowly, but started gaining speed as the time passed. After several shots, my semen came out once again. I pushed her little away and brushed that thing out.

I always luv women’s ass, hence didn’t left the chance to move out. Shalu was very hesitant, then with little persuasion, she agreed. I let her know that I will practice "Handle with care" theory. I made her bend towards a tree and placed my lund straight on to her gand. It didn’t go on the first trial, then placed again and pushed hard this time, it went a little. She complained about the pain at the initial stages, that all had gone well. My lund penetrated her sweet and healthy gand with full energy. She liked every stroked played in her gand. She was rubbing her choot all these times. For about 15-20 minutes, we were in that position. At last once again I moved my semen out from the captivity. Both were very tired by now, so how we manage to wear our clothes and moved back to the same bench where we were seated earlier. We spoked little more. I came to know that her age is 32. After a while, I incidently glanced at my watch, which was showing 5.30 p.m. I had to reach my office back by this time. Hence hastily I bid her. In Haste, I forgot to ask her communication address and contact numbers.

Labels:

posted by Ady @ 3:30 AM   0 comments
Story - Farrah Isteri Tuan Rumah
Pertama sekali aku ingin perkenalkan diriku..Rizal. Aku tinggal menyewa di sebuah kawasan perumahan di PD.Aku berjiran dgn sepasang suami isteri iaitu Yusof dan isterinya FarrahSetiap hari Farrah menumpang kereta aku ke pejabat di Seremban.Aku bekerja sbgai akuantan disebuah bank manakala Farrah pulak merupakan setiausaha kepada pengurus contruction yang bangunannya berhampiran tempat aku bekerja. Suami dia tak dapat hantar dia sebab arah ke tempat kerja yang bertentangan. Manakala aku pula bekerja dekat bangunan yang hampir dgn pejabat si Farrah.Lagipun suami si Farrah mmg tak kisah sangat dengan aku sebab dia dah anggap aku ni mcm adik dia sendiri…aku pun mmg dah anggap mereka berdua mcm abg & kakak jugak walaupun kekadang naik stim gak aku tengok si Farrah waktu dlm perjalan ke pejabat setiap hari..nak pulak kalau hari hujan.rasa mcm nak terkam jer tetek dia yg membulat tu…tapi dalam hati jer la,he,he,he…apa2 pun perancangan untuk mengerjakan Farrah tetap ada Cuma waktu nya belum sampai.

Aku masih bujang manakala Yusoff dan Farrah sudah 6thn berkahwin dan mempunyai sepasang cahayamata berumur 4 & 8bln… Yusoff yang bekerja sbgai cikgu disebuah sekolah menengah di PD mmg jenis yg jarang keluar melepak diluar,boleh dikatakan setiap hari ada di rumah…sehinggalah suatu hari yang dia memberitahuku yg dia akan berkursus seminggu di INTAN KL.Dia ada mintak tolong aku tengok2an isterinya dan dua anak mereka sepanjang dia berkursus nanti….mmg takde masalah kataku dgn sepenuh ikhlas walaupun dalam hati terdetik perasaan gembira kerana hajatku untuk meniduri isterinya hamper menjadi kenyataan…

Bila si Yusof sedang berkursu Farrah akan aku ambil dan hantar setiap hari sepertimenunaikan janji aku kepada member aku yang aku akan take care dia punya wife.

Masuk hari ke-3,Farah meminta agar aku membawanya pergi ke shopping complex memandangkan barang keperluan rumahnya hampir habis…Kitaorg pun pergilah ke Terminal 1 & terus pulang ke rumah setelah selesai ber shopping.

Lepas shopping, Farrah janji nak ajak makan dinner kat rumah dia. So, malam itu aku pun ke rumah Liza seperti yang dijanjikan. Farrah menyambut aku dengan senyuman dan nampak ceria malam itu dengan mengenakan baju kelawar yg jenis kain licin hingga menampakkan lekuk tubuhnya. Rumah Farrah agak gelap sikit cahayanya pada waktu itu….dan kedua anaknya telahpun masuk tidur walaupun baru 9malam…tak tau la kalau mak nyer yg paksa diorg tido…

Selepas makan, kami duk tengok t.v. sambil borak-borak. Aku pula jadi stim dengan bau perfume yang Farrah pakai. Farrah pula malam tu jadi manja semacam. Batang aku mula keras. Jadi aku cuba sembunyikan dengan menutup peha aku dengan batal kecik yang ada kat sofa.Apa yang aku perhatikan terdapat kesan basah pada dada Farrah…aku pun bertanya,kenapa tu?Farrah menjawab dengan manja yg mengatakan babynya yg berusia 8bln tu masih menyusu lagi…tapi dia dah tido tanpa breast feeding dulu, Itulah sebabnya tetek I jadi kerasa mcm ni"kata Farrah selamba…nak harapkan bapaknya hisapkan pun takde…lain la kalau ada orang tu sudi hisapkan…boleh la reda sikit ketegangan ni.Aku still maintain dan buat2 tak faham mulanya walaupun dlm fikiran dah mula fikirkan yg bukan2….saja tak nak tunjuk gelojoh, Biar nampak jual mahal sikit kalau nak main bini orang ni…he,he..

Lama kami berbual. Perut aku dah sakit sebab stim memanjang. Nafsu aku pula memuncak. Setan betul-betul menggoda aku malam itu. Aku terus memegang tangan Farrah dan aku cium tangannya dan dengan perlahan aku usapkan teteknya yg tgh mengeras bagaikan nak meletup tu dari luar baju…..aku selak sikit baju kelawar Farrah sampai keteteknya…puh! !!tersembul satu permandangan indah yg tak terfikir olehku, Dgn tiba2 terpancut susu keluar dari celah coli yg Farrah pakai hingga tersembul bukit susu kembar bagaikan nak terkeluar dari sarang coli…aku pun tanpa berlengah terus menyoyot susu yg keluar dengan rakus dan lahap sekali….terdengar rintihan Farrah yg sedap mengerang ketika susunya mengalir deras ke dalam mulutku…"perlahan la sikit..sakit tau"kata Farrah.Setaelah hamper 10 minit menguli kedua2 bukit kembar Farrah sambil memicit2 putting teteknya yg semakin mengecil setelah kekeringan air susu…tapi putingnya yg ke hitam-hitaman sebesar ibu jari tetap menjadi santapan jemariku.. Sambil aku merayap ke bahu Farrah sambil meramas-ramas teteknya. Farrah diam tak terkata sambil membaringkan dirinya ke sofa empuk…

Aku memusingkan muka Farrah supaya mengadap aku. Farrah tidak membantah lalu mencium bibirnya yg halus sambil lidahku dgn ligat memintal lidahnya..sesekali aku menyedut lidahnya sampai tak bernafas….sambil Farrah membalas dgn sedutan yg hamper serupa membuatkan kami bagai berada di awangan dan buat sekita kami berehat sebentar mengambil nafas. Aku labuhkan kembali bibirku ke mulut Farrah dan Farrah menyambut bibirku dengan berahi sambil tanganku mula menyelak bahagian bawah pusat yg sudah penuh bertakung air nikmat…. Kami bercumbuan dan pada masa yg sama Farrah sudah memulakan tugasnya membogelkan aku yg masih berpakaian lengkap…satu persatu pakaianku dilucutkan sehinggalah aku seluar dalamku yg terakhir…Farrah dengan rakusnya menggenggam batangku yg sudah mengeras sambil menjilat lembut di hujung kepala zakarku….manakala tangannya yg sebelah lagi membelai sambil memicit putting dadaku.

Tangan aku terus meraba buah dada Farrah atas ke bawah. Buah dada Farrah aku ramas perlahan2 sambil batangku masih mundar mandir dlm kehangatan mulut Farrah….sungguh indah waktu itu,tak dapat aku gambarkan bagaimana aku benar2 teransang sehingga aku memegang kepala Farrah dengan kedua belah tanganku sambil menekan mesuk hamper keseluruhan batangku yg tak la sebesar mat salleh..tapi cukup bertenaga setakat nak puaskan wanita bernama Farrah.

Aku terus melakukan persetubuhan dengan Farrah. Tetek dan buritnya aku hisap dan jilat tanpa henti2 sehingga Farrah memancutkan airnya ke dalam mulutku buat kali ke-2. Farrah mengerang seperti di serang hysteria bila aku meneruskan jilatan dan gigitan lembut ke atas biji kelentitnya…. setelah aku puas mendera pukinya…dengan perlahan2 aku memasukkan batangku ke dalam burit Farrah..dengan sekali henjut terus ke dasar hingga membuatkan matanya terbeliak menahan serangan batangku yg begitu keras…aku merendamkan batangku hamper 5 minit sebelum meneruskan dayungan….tatkala itu Farrah tak habis2 merengek meminta aku mulakan dayungan disebabkan air nya yg terlalu banyak meleleh keluar…putting tetekku menjadi mangsa gigitan buas Farrah sehingga penuh di perutku bekas gigitan love bite.Aku pun dengan sepenuh tenaga memulakan dayungan hampi setengah jam lamanya dengan pelbagai posisi yg aku pelajari dari buku kamasutra dan jugak dari filem2 blue yg pernah aku tonton sblm ni…ini lah masanya aku hendak praktikkan apa yg aku angankan selama ini…
Diakhir persetubuhan itu…aku melepaskan 6 das tembakan air maniku tepat ke dalam rahim Farrah sehingga Farrah menjerit kepuasan….kami sama2 terkulai dan batangku masih terendam di dalam buritnya……aku benar2 puas kerana perkara yg bermain difikiranku selama ini telahpun menjadi kenyataan….Farrah terkulai layu dan terus tertidur dalam pelukanku….

Malam itu merupakan malam pertama kepada hubungan seks antara aku dan Farrah. Sehingga kini kami masih melakukannya walaupun suami dia sentiasa ada dirumah.. sebabnya kami mempunyai kesempatan melakukan hubungan seks ketika pergi & balik kerja…kadang2 kami ambil MC dan check-in kat mana2 hotel di seremban untuk melepaskan nafsu yg terpendam.Walaupun skrg aku sudah berkahwin.namun nafsuku terhadap Farrah tetap membara…..begitu juga dgn Farrah.

Labels:

posted by Ady @ 3:29 AM   0 comments
Story - Batang Muda
Aku adalah seorang staff di dalam sebuah syarikat swasta yang kecil. Bekerja bahagian admin. Umur dalam 40an. Bertubuh gempal, buah dada bersaiz sederhana tetapi dadaku agak bidang dan berpunggung yang lebar dan besar. Ya, memang punggung aku besar dan itulah sasaran
kegemaran suami aku. Dia gemar membuat doggie style tetapi yang menghampakan dia selalu pancut dulu kerana terlalu bernafsu dengan punggung aku. Suami ku berpangkat besar dan selalu keluar negara urusan perniagaan syarikatnya. Aku selalu kehausan. Kadangkala aku
gemar memainkan cipap ku dengan jari, walau pun ketika itu aku berada di dalam pejabat. Hinggalah pada satu hari segala hidup aku mula berubah.

Pada hari itu aku hanya berbaju kurung satin silk putih yang licin dan agak jarang sedikit dan bertudung satin kuning. Aku masuk ke bilik fail dan aku terserempak dengan Aziz, pegawai kewangan tempat aku bekerja. Dia juga sedang mencari fail. Aku menyapanya dan dia
kelihatan tersipu-sipu malu sambil tangannya masih terus membelek- belek fail yang berisi dokumen. Memang bilik fail itu agak sempit dan terdapat banyak rak yang tinggi berisi fail dokumen syarikat berbagai jabatan. Jarak antara rak memang rapat. Jika berselisih
pasti terpaksa berhimpit. Kebetulan, fail yang aku perlu dapatkan terletak bersebelahan dengan rak yang menyimpan fail yang sedang dibelek oleh Aziz. Bermakna aku terpaksa berhimpit dengan Aziz. Aku menyatakan kepada Aziz bahawa aku hendak lalu dan dia mengundurkan
badannya hingga belakang tubuhnya rapat dengan rak dibelakangnya. kemudian aku terpaksa membelakanginya dan berjalan mengiring ke arah ak yang aku tuju. Ketika aku melintasi Aziz, aku dapat rasakan sesuatu yang menarik di saat belakang tubuhku bergeser rapat dengan
tubuh Aziz. Aku merasakan bonjolan yang agak keras bergeser dengan tubuhku dan aku tahu ia adalah kemaluan Aziz. Nampaknya Aziz berahi kepada aku rupanya, patutlah setiap kali aku tegur dia kelihatan malu-malu. Tak sangka ada juga lelaki yang berahi dengan aku selain
suami aku, maklumlah aku dah semakin tua. Body dah kurang shape, perut makin buncit, lemak makin banyak dan bontot makin besar. Umur ziz masih muda, baru 25 tahun, pemegang ijazah perakaunan. Dia baru 1 tahun setengah bekerja. Orangnya hensem dan masih bujang. Badannya
tidak terlalu kurus dan tidak terlalu berisi. Sederhana.

Selepas aku mendapatkan fail yang aku nak, aku ingin kembali kepejabat dan aku sekali lagi terpaksa bergesel dengan Aziz. Ketika aku melintasi tubuhnya aku dapat rasakan sekali lagi bonjolan yang semakin keras dari tadi menyentuh tubuhku dengan rapat. Sengaja aku
melambat-lambatkan pergerakan, sengaja aku nak rasa kekerasan kontolnya. Tiba-tiba aku rasakan Aziz semakin menghimpit dan menekan kontolnya. Aku serta merta berhenti akibat desakan nafsu aku sendiri yang dah mula bangkit. Aku tolak badanku kebelakang supaya
aku dapat merasakan kekerasan kontolnya lebih rapat ke tubuhku. Aku dapat rasakan hembusan nafas Aziz yang semakin laju dan aku tahu, dia sedang bernafsu. Tiba-tiba aku rasakan Aziz merendahkan badannya dan aku tahu dia hendak meletakkan kontolnya di celah-celah punggungku kerana aku agak rendah berbanding dia. Memang tepat sangkaan aku. Aziz meletakkan bonjolan kontolnya di celah-celah punggungku dan tangannya dengan berani memegang pinggangku dan menarik pinggangku supaya lebih rapat kepadanya. Nafsu aku semakin angkit. Aku lentikkan tubuhku dan aku geselkan kontol Aziz dengan celah bontotku turun naik. Aku juga ingiin lihat apa tindakan seterus darinya. Aziz semakin berani, dia memeluk tubuhku dan mencium leherku yang berbalut tudung. Aku membiarkan kerana aku
merasakan ianya benar-benar membangkitkan nafsuku. Kemudian Aziz menarik kembali tangannya dan dia menjarakkan tubuhnya dariku, aku tidak tahu apa yang dia buat dibelakangku. Kemudian dia kembali merapatkan tubuhnya dan kali ini bonjolannya lain dan tidak seperti tadi. Aku capai kontolnya yang bergesal dengan celah punggung aku dan baru aku tahu bahawa dia telahpun mengeluarkan kontolnya dari celah zip seluarnya yang dibuka. Aku pegang dan usap-usap kontolnya. Agak keras dan panjang. Aku rasa saiznya hampir sama dengan kepunyaan suamiku Cuma mungkin Aziz punya agak kecil sedikit. Aku masih lagi membelakangi Aziz dan tidak nampak rupa sebenar kontolnya. Aku cuma agak-agak saja. Aku lancapkan kontol Aziz yang tegang gila tu. Kemudian aku selitkan kontolnya di celah
pungguungku. Aziz mendengus kesedapan bila kontolnya digeselkan di belahan bontot ku yang berbalut kain satin silk itu. Aziz meraba- raba belakang badanku dan mengusap-usap pinggangku. Kemudian aku dapat merasakan Aziz menyelak kainku keatas dan menyembunyikan kontolnya yang bergesel dengan bontotku yang disalut seluar dalam
didalam kainku.

Tangannya kini bermain-main di celah kelengkangku dan berdecit-decit bunyi lucah keluar dari seluar dalamku yang sudah terlalu basah itu. Aziz semakin merendahkan tubuhnya dan kini dia meletakkan kontolnya di bawah cipapku dan digesel-geselkan dengan berahi sekali. Aku
masih lagi diam dan membiarkan tindakannya itu kerana ianya membuatkan aku benar-benar bernafsu. Aziz kemudian menyelak seluar dalam ku di bahagian kelengkang dan aku rasakan Aziz ingin pergi lebih jauh. Serta merta aku rasakan Aziz dengan perlahan-lahan menekan kepala kontolnya memasuki lubuk nafsu aku. Sedikit demi sedikit aku merasakan kehangatan kontolnya hingga keseluruhan kontolnya berjaya memasuki lubang nikmatku dengan mudah kerana cairan cipapku dan kerana lubangku yang agak besar.

Aziz meneruskan aksinya dengan menyorong tarik kontolnya didalam cipapku dari belakang. Aku merelakan dengan sepenuh hati. Aku ingin dipuaskan. Kami melakukannya dengan senyap danhanya dengusan nafas kami yang kedengaran. Tiba-tiba Aziz menekan kontolnya sedalam-
dalamnya sehingga aku senak kenikmatan. Aku dapat merasakan berdas- das cairan air mani Aziz yang hangat memenuhi lubang cipapku. Aku hampa kerana rupanya dia juga tidak dapat bertahan lama. Tetapi sangkaan aku meleset, selepas dia habis dia memancutkan air maninya
di dalam cipapku, dia tidak mengeluarkan kontolnya, tetapi dia meneruskan menghenjut aku dari belakang. Aku gembira kerana kontolnya masih tegang dan dia masih bernafsu. Lantas aku lentikkan tubuhku dan aku tonggekkan tubuhku supaya nafsu Aziz semakin galak.

Aku dapat rasakan ada sesuatu meleleh di pehaku dan aku tahu itu adalah air mani Aziz yang dipancutkan tadi bersama cairan cipapku meleleh keluar dari belahan cipapku yang sedang enak dibedal Aziz. Aku benar-benar hanyut, aku tidak tahu sudah berapa lama aku berada dalam keadaan begitu. Nafsuku benar-benar ingin meletup. Merasakan kontol Aziz keluar masuk di cipapku yang sudah terlalu licin itu benar-benar membuatku terasa seperti ingin sahaja aku menjerit dan meluahkan kenikmatan itu. Aku benar-benar nikmat diperlakukan seperti anjing oleh Aziz. Aziz membedal cipapku dari belakang dengan hanya menyelak kainku ke atas.

Seketika kemudian aku terasa cipapku semakin mengecut dan nafsuku semakin hilang kawalan. Aku semakin mengemut kontol Aziz dan dia semakin galak menyorong tarik. Akhirnya aku klimaks dan aku menolak punggungku lebih rapat kepada Aziz dan ini membuatkan kontolnya yang aku kemut itu semakin tenggelam sedalam-dalamnya. Aku menggigil menahan kekejangan dan Aziz memelukku dari belakang dengan erat. Aziz berhenti seketika dengan kontolnya yang masih keras tegang itu masih didalam cipapku yang kemutannya semakin lemah. Kemudian Aziz melepaskan pelukannya dan dia kembali memegang pinggangku dan dia mula menyorong tarik kontolnya, kali ini temponya semakin laju. Aku semakin melentikkan tubuhku supaya dia semakin bernafsu. Dan akhirnya Aziz menekan kontolnya sedalam-dalamnya dan sekali lagi dia
memancutkan air maninya. Cuma kali ini aku rasakan ianya tidak sebanyak yang mula-mula tadi.

Aziz membiarkan kontolnya didalam cipapku dengan agak lama. Kemudian dia memelukku dengan erat dan dia merapatkan mulutnya di telingaku lalu dia membisikkan sesuatu.

"Kak Eton, selepas ini, kalau Kak Eton inginkannya lagi, saya sudi temankan Kak Eton."

"Ok." Jawabku

Kemudian Aziz mengeluarkan kontolnya dari cipapku dan dia membetulkan kedudukan seluar dalam dan kainku yang diselaknya tadi. Aku kemudian beralih ke tepi dan aku lihat rupa sebenar kontol Aziz. Kontolnya semakin layu dan mengecil. Kemudian dia menyimpan
kontolnya yang masih disalut lendir itu kedalam seluarnya. Selesai kemudian dia hampir kepadaku dan dia peluk aku dengan erat. Kemudian dia mengucup dahiku dan memberitahuku bahawa dia sudah lama mengidamkan air maninya bersemadi didalam perutku. Kemudian aku
memberitahunya bahawa aku sudah lama tidak merasakan klimaks dan apa yang diberikan kepadaku itu benar-benar memberikan kepuasan dalam hidupku.

Labels:

posted by Ady @ 3:27 AM   0 comments
Story - Gian Batang..
Telah dua minggu Pak Mat terlantar di hospital akibat kemalangan. Dia dilanggar lori sampah ketika melintas jalan. Kedua-dua kakinya patah. Telah dua miggu jugalah Maria tidak merasa batang lelaki. Ada suaminya, Malik melawat beberapa hari lepas hanyalah untuk memberi duit belanja. Maria merasa sangat meridui batang batang Pak Mat yang power itu.

Maria pagi itu berehat sahaja dirumah. Selapas sarapan dia duduk menghadap komputer dan melayari internet. Mulanya dia membaca berita2 terkini sahaja, tapi kemudian dia mula mencari laman web lucah. Dia terjumpa video klip adegan seks antara lelaki negro dan perempuan orang putih.

Maria terpegun melihat adegan di hadapannya. Ghiarahnya mula bangkit. pukinya mula mengemut. Tangannya menari-menari di tudun dan lurah kemaluannya yang mula lembab. Makin diperhati adegan di skrin komputernya makin ghairah nafsu seksnya. Maria seperti terasa lidah besar dan basah lelaki negro itu menari-nari di lurah keramatnya. Jarinya mula menari-nari di dalam lubang kemaluannya yang mula basah. Suara erangan mula keluar dari mulut Maria.Selepas beberapa minit menggerakkan jarinya dikelentit Maria tak tertahan lagi. Badannya bertambah kejang,orgasmnya tak terkawal lagi. Dia terbaring letih di atas tilam lalu terlelap.

Dia dikejutkan oleh bunyi mesin rumput di halaman rumahnya. Dia tahu itu Linggam yang sedang memotong rumput seperti biasa dua minggu sekali. Linggam bukanlah bekerja tetap dengannya, cuma mengambil upah memotong rumput. Satu idea nakal tiba2 terlintas di fikiran Maria.

"Linggam, sini sekejap," tiba-tiba cuping Linggam mendengar suara isteri majikannya memanggil dari arah bilik tidur.Linggam berlari anak menuju bilik tidur majikannya. Mungkin Maria memerlukan bantuannya. Linggam sentiasa sedia membantu.Linggam berlari pantas menaiki tangga lebar berpusing. Bilik tidur majikannya berada di tingkat atas banglo satu setengah tingkat itu. Sesampainya di bilik Linggam melihat pintu terbuka tak berkunci. Linggam mengetuk pintu.

"Masuklah," kedengaran suara Maria dari dalam bilik besar dihias indah.Linggam melangkah perlahan. Terbeliak mata Linggam melihat Maria sedang berbaring hanya mengenakan baju tidur nipis paras paha tanpa coli dan seluar dalam. Linggam mematikan langkah, tidak berani mendekati katil besar majikannya. Waktu itu jam pukul sepuluh pagi.

"Marilah, apa yang kau tercegat di situ," perintah Maria.Linggam melihat Maria dalam keadaan bernafsu. Paha Maria merapat. Sebahagian baju tidur tipis tersingkap ke atas. Kelihatan paha dan punggung Maria yang berkulit halus."Sini, tanggal semua pakaianmu," perintah Maria. Linggam masih ragu-ragu."Cepat, tunggu apa lagi," herdik Maria lantang.

Linggam terkejut. Ibarat anak kecil diperintah ibu, Linggam menurut tak membantah. Baju, seluar dan seluar dalam dilondeh serentak. Maria memerhati tindakan Linggam. Sekarang Linggam sedang berdiri telanjang bulat. batangnya separuh tegang terjuntai di celah paha. Maria memerhati sesusuk tubuh kekar berotot tinggi 6 kaki berkulit gelap tercegat di depannya. Kulit Linggam sama gelap dengan lelaki negro yang dilihatnya di internet tadi.

"Sini, duduk di sini," arah Maria sambil menunjuk pinggir katil.Linggam patuh. Maria tidak menunggu lama, batang Linggam yang mula mengeras diramas-ramas dengan tangan kecil berkulit lembut. Nafsu Linggam mula mekar. batangnya bertambah keras bila dipegang-pegang oleh tangan isteri majikannya. Maria makin mendekati Linggam. Bau harum parfum Maria membelai lubang hidung Linggam. Linggam menyedut dalam-dalam bau harum tubuh isteri majikannya.

Maria menarik tubuh Linggam ke tengah katil. Linggam terbaring telentang di tilam empuk. Tilam lembut empuk sungguh nyaman. Linggam mula membandingkan dengan keadaan rumahnya. Bilik tidur itu saja sama besar dengan keseluruhan rumah Linggam. Tilam di rumahnya hanya diperbuat daripada span. Tidak empuk macam tilam majikannya.

Nafsu Maria sudah meluap-luap. batang Linggam yang tercacak tegak di ramas kuat. batang hitam panjang hampir 8 inci itu dilurut-lurut. Kulit kulup yang masih menutupi kepala batang ditarik-tarik. Kepala batang Linggam yang hitam berkilat terbuka. Tanpa lengah Maria mencium rakus kepala licin. Bau aneh menerpa hidung Maria. Maria tak kisah itu semua. Nafsunya tak terkawal lagi. batang besar Linggam dijilat dan dikulum. Lidah comel Maria menari-nari di permukaan kepala batang yang licin halus. Hujung lidah meneroka segala lekuk dan takuk batang Linggam. Kulit kulup dinyonyot dan diperah oleh lidah kasar Maria. Digerak mulutnya maju mundur. Linggam kegelian. Linggam rasa sungguh nikmat.

Maria kagum melihat batang hitam terpacak kaku. Batang hitam berurat-urat itu persis batang hitam yang dinyonyot wanita kulit putih yang dilihatnya tadi. Batang suaminya dan Pak Mat tak sepanjang dan sekeras ini. Panjang batang suaminya hanya 5 inci, berkepala kecil.Batang Pak Mat pula lebih besar dari suaminya tapi tak sebesar batang India ini .

Linggam tidak terkejut. Dia pernah menyaksikan Maria beraksi dengan Pak Mat beberapa minggu yang lepas. Linggam terbaring kaku menikmati segala perlakuan Maria. Kelazatan dari batang batang menjalar ke seluruh tubuh. Belum pernah dia merasa nikmat begini. Impian untuk meniduri Maria dah tercapai. Linggam tersenyum gembira.

Keghairan Maria sampai ke puncak. Baju tidur tipis dibuka. payu dara pejal Maria menjadi tatapan mata Linggam. Bulu ketiak hitam jarang-jarang terbentang di depan Linggam. Ketiak Maria yang selama ini menjadi idamannya berada di hadapannya. Perasaan Linggam menjadi tidak keruan. Dengan pantas dia membaringkan Maria. Tanpa disuruh Linggam menerkam payu dara kenyal Maria. Puting warna pink dinyonyot-nyonyot. Dihisap-hisap. Maria menggelinjang. Geli dan nikmat di pangkal dan di puting. Bibir lebam Linggam amat terampil melayan gunung mekar. Ketiak Maria yang berbulu jarang dicium Linggam. Aroma ketiak Maria dicium dalam-dalam. Keharuman ketiak Maria disedut memenuhi ruang paru-parunya. Kulit ketiak yang putih dijilat-jilat. Linggam ingin melayan Maria sebaik-baiknya. Linggam mahu Maria akan sentiasa mengingatinya. Basah lencun ketiak Maria kiri dan kanan oleh air lior Linggam. Lidah besar dan kasar Linggam membuat Maria menjadi tidak keruan. Maria bertambah geli. Badannya bergerak-gerak.

"Ahhh..ohhh. . sedap Linggam, lagi, lagi," suara Maria tak teratur lagi.Maria terasa perbezaannya. Linggam lebih ganas dari Pak Mat.

Dengan perlahan Linggam bergerak ke bawah. Kulit perut Maria yang belum beranak dielus-elus. Pusat Maria dijilat-jilat. Maria tak tertahan lagi. Punggungnya diayak kiri kanan. Ditonjol pukinya tinggi-tinggi ke atas. Muka Linggam melekat di indah putih gebu. Maria benar-benar tak tertahan lagi. Diarahnya Linggam mengakhiri pertempuran. Diarahkan agar batang hitam panjang segera ditancap di taman indah. Linggam tersenyum, tak perlu tergopoh-gopoh fikir Linggam. Isteri majikan yang selama ini menjadi idamannya perlu dinikmati selama yang boleh. Mungkin kesempatan ini tak berulang lagi.

Muka Linggam menghampiri paha Maria. Ah, indah sungguh pemandangan. Paha mulus, tundun tinggi gebu putih melepak. Ada sejemput bulu halus menghiasi indah indah. Bulu tumbuh cantik tanda sentiasa dirawat dan dijaga oleh Maria. Linggam menelan air liur menghayati pemandangan di hadapan. batang Linggam bergerak-gerak memberontak. Aliran darah memenuhi batang batang.

Linggam mendekatkan wajahnya ke indah indah. Bagai kueh pau terbelah. Bibir luar membengkak, merekah. Terlihat sedikit bibir dalam. Indah macam kelopak bunga ros. Warna merah jambu. Di sudut atas ada bonjolan kecil. indah Maria sebesar biji jagung warna merah jambu berkilat terkena cahaya pagi. Linggam geram melihat indah indah Maria. Beza sungguh dengan indah isterinya yang hitam dan berbulu lebat. Baunya pun tidak seharum bau indah Maria. Apalagi bibir-bibir indah isterinya sudah mula mengendur dan menggelambir.

Pelan-pelan Linggam menempelkan hidungnya ke taman Maria. Aromanya sungguh nyaman. Linggam menggeselkan hidungnya ke indah yang tertonjol. Aromanya amat segar, benar-benar membuat Linggam khayal. Linggam melurutkan hidungnya ke bawah, ke celah rekahan bibir lembut. Kalau sebelum ini dia hanya jadi penonton maka sekarang dia sendiri menjadi heronya. Maria mengeliat, paha terbuka luas. Indah sungguh, fikir Linggam. Cairan licin banyak keluar dari taman Maria. Aromanya makin keras, aroma khas indah. Aroma yang benar-benar ingin dinikmati Linggam.

Linggam mengeluarkan lidah menjilat cairan licin. Payau dan masin. Nikmat sekali. Lidah makin dijolok di lubang sempit. Lubang keramat Maria diteroka. Linggam terasa lidahnya dikemut hebat dinding indah Maria. Lidah Linggam diramas halus oleh indah yang mekar. Erangan Maria makin jelas.

"Ahh...ohhh. . .argh.... sedap..sedap. .." Itu saja suara-suara yang keluar dari mulut mungil Maria.

Linggam melajukan lagi jilatan. Maju mundur lidah Linggam di lorong sempit. Maria mula mengerang, merengek, bibir digigit mata mula menguyu. Getaran paha Maria mengganas. Paha Maria menjepit kepala Linggam. Maria mengerang keras, badan Maria mengejang dan tiba-tiba cairan indah menyirami seluruh muka Linggam. Maria terkulai lemas. Maria dah sampai ke puncak. Maria menikmati klimaks pertama. Klimaks yang selama ini diidam-idamkannya dan tidak pernah diperolehi dari suaminya sendiri.

Keghairahan Linggam baru separuh jalan. Maria sudah lemah longlai. Linggam terus mengganas. Cairan indah Maria disedut kering. Ditelan cairan pekat licin. indah Maria dijilat rakus. Ghairah Maria kembali bangun. Ditolak Linggam hingga terlentang. Maria bangun. Badan Linggam dikangkanginya. Tubuh Maria tak dibaluti seurat benang. Muka Maria menghadap Linggam. payu dara pejal tergantung kemas di dadanya. Linggam geram melihat payu dara berkembar yang sedang mekar.

Maria menurunkan badannya pelan-pelan. Muara indah merah basah merapati batang hitam keras terpacak. batang Linggam menunggu penuh sabar. Bibir halus indah Maria mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat. Linggam melihat bibir merah basah mula menelan batang hitamnya. Punggung Maria makin rendah hingga seluruh kepala batang Linggam menempel pada lubang hangat. Linggam terasa kemutan pada bibir indah Maria. Bila badan Maria makin rendah, Linggam mula merasa kulit kulupnya tertolak ke bawah. Hingga akhirnya seluruh kulit kulup tertolak bila batangnya makin dalam terbenam ke dalam ruang indah Maria. indah Maria mengemut pelan. Maria menurunkan lagi pantatnya. Seluruh batang Linggam menerjah santak ke gua keramat.

Linggam benar-benar menikmatinya. Terasa lubang indah Maria sungguh hangat dan sempit. Kepala koneknya yang sudah terdedah benar-benar terasa panas dan sungguh geli. Nikmat mula menjalari seluruh urat-urat di badannya. payu dara Maria dipegang dan diramas lembut. Kedua-dua tangannya bekerja keras. Tangan kasar tukang kebun membelai payu dara pejal berkulit halus isteri majikan. Maria merasa keenakan bila teteknya diramas.

Linggam merasa batang batangnya diramas-ramas. Hangat lubang indah Maria yang sempit. Maria mengemut kencang. Punggung Maria naik turun dengan laju. Batang besar Linggam penuh padat mengisi rongga sempit Maria. Maria mengemut makin laju. Beberapa ketika kemudian gerakan Maria makin laju naik turun membelai batang hitam kekar berurat. Cairan lendir berlumuran di batang Linggam. Tiba-tiba Maria menjerit keras, "Ahh.... Ohhh....Arghhh. .. enak Linggam, enak". Cairan panas menyirami kepala batang Linggam. Kepala batang basah kuyup disirami air nikmat.

Maria terasa lemah. Sendi-sendi terasa longgar. Maria rebah di dada bidang berbulu kasar. Linggam diam saja menikmati kesedapan. payu dara Maria menempel rapat di dada Linggam. Terasa geli bila payu dara pejal bergesel degan bulu-bulu dada Linggam yang kasar. Hangat terasa di dalam bilik yang dingin. Maria Terkapar lesu di dada kekar. Dada Linggam yang berpeluh dicium. Bau keringat Linggam menerpa lubang hidung Maria. Bau lelaki, fikir Maria. Badan En. Tan tak berbau keras seperti bau badan Linggam. Maria suka bau keras badan Linggam.

Batang besar Linggam masih terpacak keras dalam lubang sempit yang basah lencun. Gerakan-gerakan ghairah dihentikan sementara waktu. Linggam merehatkan batang kerasnya sambil menikmati kelazatan yang amat sangat.

Selepas beberapa minit Linggam menolak badan Maria hingga terlentang di katil. Linggam mula merangkak ke celah kangkang Maria. Ditolak perlahan kedua paha Maria hingga rekahan di pangkal paha ternganga. Bibir yang merenggang itu membentuk lurah merah yang basah. Linggam geram melihat lurah nikmat Maria. Dirapatkan kepala torpedonya yang masih keras. Ditekan kepala licin ke lurah merkah. Sedikit demi sedikit kepala hitam licin mula terbenam. Selepas beberapa kali disorong tarik maka seluruh batang besar terbenam hingga ke pangkal.

Mata Maria yang sedang terpejam tiba-tiba terbeliak. Hujung kepala yang mekar menekan pangkal rahim. Maria menggelepar kesedapan. Maria belum pernah merasa kesedapan dan kenikmatan seperti ini. Maria rasa seperti terbang di awang-awang melayang di langit ketujuh.

Linggam mula beraksi pantas. Digerakkan punggungnya naik turun. Maria hanya mampu mengerang. Yang dirasanya hanya nikmat demi nikmat. Dinding indah yang digaru-garu oleh batang Linggam memberi perasaan yang sungguh lazat.

Selepas sepuluh minit menggerakkan punggugnya maju mundur maka Linggam tak tertahan lagi. Badannya bertambah kejang, maninya berkumpul dihujung batang, pancutan tak terkawal lagi. Linggam melepaskan pancutan dalam indah Maria yang lembab, hangat. Enam das ditembaknya. Tiap pancutan memberi perasaan nikmat yang teramat sangat. Seluruh simpanan benihnya dicurahkan ke rahim Maria. Maria terasa pangkal rahimnya basah dengan benih Linggam yang hangat. Terasa muara rahim terbuka luas menyedut benih-benih Linggam. Maria teramat puas dan bahagia. Memang sedap batang india rupanya...

Labels:

posted by Ady @ 3:26 AM   0 comments
Story - Aku Yang Curang
Saya berumur awal 30an,telah bersuami dan mempunyai 2 orang anak yang masih kecil.Saya bertugas sebagai eksekutif pemasaran bagi sebuah hotel peranginan yang terkenal dinegara ini.

Saya tidak ada masaalah dengan suami saya dalam hal hal peribadi saperti permainan seks,tapi saya mempunyai perasaan yang sedikit berlainan,ingin merasai kemaluan yang agak besar dari apa yang ada pada suami saya.Sebagai eksekutif pemasaran,saya memang ramai kenalan dan contact,tapi pasti tidak bolih saya menceritakan kehendak hati saya,apakan suami saya pun saya tidak beritahu.Perasaan ini saya simpan saorang diri sahaja.Bila ada waktu saya bersendirian, saya akan buka web pc saya dan melihat gambar gambar lucah dimana lelaki yang mempunyai kemaluan yang besar.Dan saya juga sering menonton cerita cerita vcd seks.Dari apa yang saya lihat dan ketahui,kemaluan orang orang asia ini kecil,apakan kemaluan lelaki melayu.Yang besar saya lihat adalah dari keturunan eropah dan lelaki africa.Walau pun terlintas dihati ingin mencuba,tapi dalam perasaan ingin itu,ada juga ketakutan saya.

Pada satu hari,saya telah diarahkan untuk membawa satu delegasi pelawat dari eropah kepusat peranginan.Saya selalu juga berada di hotel peranginan ini,sama ada pekerjaan atau makan angin dengan keluarga saya.Kali ini saya diminta membawa mereka kepuncak dan menemani mereka selama 4 hari.Semasa dihotel peranginan itu,dalam ramai ramai itu ada saorang lelaki eropah yang sering cuba mendampingi saya.Waktu makan pun dia akan datang duduk dekat saya dan disamping itu pun dia banyak bertanya itu dan ini.Saya perlu menjawab segala pertanyaannya. Jika saya tak jawab,nanti dia bolih mengadu dan saya perlu dimarahi.

Pada satu malam itu,kebetulan teman teman saya yang lain sudah habis makan dan bangun untuk keluar,silelaki ini,biar saya namakan Rick,dfatang pada saya dan berbual bual kosong dengan saya.Dia memuji diri saya,katanya saya ini cantik dan jarang dia jumpa perempuan cantik macam saya.Cara dia bercakap ini,saya tahu maksud nya,dan saya tidak semudah itu terpengaruh. Entah macam mana,dalam perbualan itu,terselit pula usik mengusik hal seks,dan saya entah macam mana,berkata padanya,saya akan ikut dia jika dia mempunyai kemaluan yang besar.Dia terus tersenyum dan berkata,bolih cuba dan lihat.Sambil itu dia suruh saya lihat dicelah kakinya.Agak sukar untuk saya melihat,tapi kelihatan membonjol besar dalam seluarnya.Olih kerana ramai orang yang lalu lalang dan teman teman saya yang lain pun datang,maka kami terhenti disitu dan terus berlalu.

Malam itu sabelum kami semua berpisah untuk masuk kebilik masing masing,dia datang dan berbisik pada saya yang dia punyai kemaluan 9" dan jika saya berminat,bolih datang kebiliknya.Saya cuma tersenyum sahaja dan terus berlalu.Saya tidor dihotel itu dengan teman saya saorang lagi dan masa mandi,saya teringatkan kata kata Rick tadi.Ingin dan tak ingin pada hati saya.Saya tahu dia tinggal saorang dibiliknya ditingkat atas.Akhirnya saya gagahkan hati saya dan beritahu rakan saya yang saya ingin pergi main games.Rakan saya itu dah letih dan terus suruh saya pergi saorang.Saya dalam hati hati keluar bilik dan terus naik ketingkat atas.Satelah sampai kebiliknya,hati saya merasa takut,tapi nafsu saya waktu itu agak horny,saya terus ketuk pintunya.Dia membuka dan bawa saya masuk.Sampai didalam saya beranikan diri untuk bercakap dan berbual dengannya.Waktu itu dia rupanya baru lepas mandi dan memakai baju pyjama mandi.Dia berdiri depan saya dan terus membuka pyjama mandinya.Pertama kali saya lihat dengan mata saya dengan real kemaluan yang besar,lebih besar dari suami saya.Bukan sekadar panjang,tapi besarnya macam botol susu anak saya.Naik takut saya dibuatnya pula.Tapi Rick ini memang sudah pandai bermain dengan wanita.Cara dia memujuk dan merayu sangat bagus.Saya dalam ketakutan,terus berani dan membiarkan apa yang hedak dilakukannya.
Malam itu terlaksanalah impian saya selama ini untuk merasai kemaluan yang besar,yang dapat saya hisap,dan jilat,dan juga meneroka dalam kemaluan saya.Nasib baik saya sudah beranak,jadi taklah susah untuk masuk dalam kemaluan saya,cuma pada mulanya,susah sedikit.Malam itu,Rick mengerjakan saya secukup cukupnya.Apakan lagi saya juga berikan tidak balas yang baik.Lupa saya pada suami saya dan anak saya dirumah.Entah berapa kali kemaluan saya dipenuhi olih air mani Rick atau mulut saya melimpah dengan air maninya.

Saya balik kebilik saya pada awal pagi itu dengan perasaan yang cukup letih dan penat.Rakan saya terjaga dan bertanya sama ada saya baru balik,saya kata tidak,saya bagun ketandas,padahal saya baru balik.

Keesokkan harinya,saya rasa cukup leteh.Leteh kerana tak cukup tidur,atau tak tidur langsung,dan leteh dikerjakan olih Rick dengan kemaluan besarnya.Kemaluan saya rasa pedih bila berjalan.Nasib baik hari itu tidak banyak membawa mereka berjalan,cuma disekitar kawasan peranginan saja.Saya sempat tidur sabentar pada sabelah petangnya. Hari itu adalah hari terakhir mereka disitu dan ramai yang membeli belah sahaja atau sekadar menghirup udara sejuk dan nyaman.Saya turun kembali bertemu dengan mereka semua pada waktu minum petang.Saya beritahu rakan rakan saya yang saya tak sihat badan,jadi terpaksa tidur sakejap.

Pada waktu minum itu,Rick datang berbual dengan saya saperti biasa.Jika ada rakan rakan saya atau orang lain,kami bercerita hal hal umum,dan bila tidak ada orang,Rick sentuh kembali peristiwa semalam.Sambil itu dia bertanya jika saya ingin berjumpa lagi dengannya malam itu.Saya kata cukuplah sekali itu.Itu pun dah letih.Kami ketawa saja.

Malam itu satelah makan malam,kami semua balik kebilik masing masing.Rick memandang saya dan tersenyum,dan terus naik kebiliknya.Saya dan rakan rakan berbincang sabelum semua masuk kebilik masing masing.Saya rencananya mahu tidur,tapi tak bolih tidur.Dalam fikiran saya,terlintas juga akan Rick dan permainannya. Perasaan saya antara seronok,ingin lagi,atau takut lagi,bercampur. Lama kelamaan,saya lihat rakan sebilik saya dah tidur,dan saya masih terkelip kelip.Saya buka TV, tapi tak ada cerita yang menarik.Dalam pada itu pula,hati saya memberontak untuk jumpa Rick dan setidak tidaknya dapat merasakan kemaluan besarnya yang terakhir.

Akhirnya saya buat keputusan untuk jumpa Rick.Olih kerana rakan saya dah tidur,saya dengan perlahan keluar bilik dan naik lif ketingkat atas.Sampai bilik Rick,saya bunyi loceng,dan saperti semalam,Rick membuka dan bawa saya masuk.Sampai dalam bilik,rupanya ada saorang kawan Rick.Saya kenal kerana kawannya itu datang dalam rombongan Rick,namanya Ed.Saya mulanya hendak keluar,tapi Rick kata tak perlu,duduklah bercerita.Kami duduk berbual dan lepas itu Rick datang pada saya dan memeluk saya dari belakang.Saya agak keberatan kerana Ed ada,tapi Rick terus memeluk dan mencium pipi saya.Saya agak gelisah dan lepas itu Rick dengan sengaja menonjolkan kemaluan besarnya pada punggung saya.Lama kelamaan saya mengalah dan Rick bawa saya atas katil.

Satu persatu pakaian saya dibuka Rick dan Rick terus menjilat tubuh saya dari atas rambut kehujung kaki.Saya dapat melihat yang Ed hanya memerhatikan apa yang dibuat olih Rick pada saya.Rick lepas itu terus sampai kekemaluan saya dan hinggap disitu agak lama.Dengan lidahnya dia membuka kemaluan saya dengan penuh mesra dan begitu juga dengan tangannya yang bermain ditetek saya yang telah menyusukan 2 anak saya.Saya terus longlai dibuat olih Rick.Lidahnya terus merayap dalam kemaluan saya.Malam itu,Rick saolah olah benar benar membuatkan saya terapung diawang awangan.Walaupun dia sudah meratah tubuh saya semalam,tapi malam itu,belaiannya sangat membuat saya bernafsu.Lidahnya terus menjilat dari kemaluan saya sampai kepusat saya,dan kemudian terus turun kembali kekemaluan saya dan ada ketikanya dia menjilat lipatan jubur saya.Suami saya pun tak pernah jilat disitu.

Dalam pada saya dibuai olih Rick,tiba tiba saya rasa ada benda yang berada dimuka saya.Bila saya menolih,rupanya Ed sudah bertelanjang bulat,dan kemaluannya berada dihujung mulut saya.Kalaluan Ed juga,sama besarnya dengan kemaluan Rick.Saya melihat pada Rick,dan dia tersenyum melihat muka saya.Saya dengan sendirinya terus menarik kemaluan Ed dan masukkan dalam mulut saya.Tak dapat saya masukkan semuanya,hanya sedikit saja,kerana besar,tak terkulum saya.Sambil Rick mengerjakan kemaluan saya dengan lidahnya,saya pula mengerjakan kemaluan Ed dengan lidah saya.Saya terus lupa siapa saya.Saorang ibu,2 anak,ada suami tetapi waktu itu saya sedang diratah olih 2 orang eropah.Rick dan Ed terus melakukan apa yang ada difikirannya, dan lepas itu,mereka bertukar pula.Ed pula menjilat kemaluan saya dan saya hisap kemaluan Rick.Tak lama lepas itu,Ed memasukkan kemaluannya dalam kemaluan saya yang waktu itu,dah terbuka satelah dihisap dan dijilat olih mereka.Sedikit demi sedikit Ed menghujah badan saya dan lama kelamaan bila semua kemaluannya dah masuk,dia terus mengerjakan saya macam F1.Saya terpekik,terlolong waktu itu,tetapi ada ketikanya tak dapat keluar suara saya bila Rick memasukkan kemaluannya dalam mulut saya.Salepas itu,Ed menarik saya dan saya pula berada diatas,dan Ed dibawah.Dipegangnya punggung saya dan terus menekankan kemaluannya dalam kemaluan saya.Saya terlonglai dan lepas itu saya rasa Rick sedang menjilat jubur saya.Sambil Ed menghujah kemaluan keatas dalam kemaluan saya,Rick terus menjilat.Saya rasa benar benar sasau atau 'gila' waktu itu.Tidak pernah saya rasakan kenikmatannya sabelum itu.Ed terus menghujah ketas kemaluannya dan menarik pungung saya kebawah agar kemaluan saya terus terhimpit.Saya rasa tangan Rick membuka lubang jubur saya dan menghisap.Saya benar benar geli,bernafsu dan tak senang dibuatnya.Ed terus menghayunkan kemaluannya, dan disamping itu,saya rasakan Rick menyapu sesuatu dikeliling lubang jubur saya.Sejuk rasanya.Tapi saya tak kisah kerana Ed terus menyetubuhi saya.Tiba tiba saya terasa ada benda menekan dilubang jubur saya.Ed dengan pantas memeluk saya sehinggakan saya tak bolih berhgerak.Rupanya Rick sedang memasukkan kemaluannya dalam lubang jubur saya.Belum pernah saya diliwat sedemikian.

Saya beritahu saya tak mahu,tapi Rick terus menekan kemaluannya dalam jubur saya.Sambil itu Ed terus menghayun kemaluannya dalam kemaluan saya.Saya rasa begitu perit dijubur saya ,tapi Rick terus sedikit demi sedikit menjunamkan kemaluannya kedalam jubur saya.Bila dia dah masuk habis,saya rasakan kedua duanya terus mengkudakan saya.Saya rasa nak pitam dibuat mereka.Saya pernah melihat saorang wanita dibuat begitu dalam cd,tapi saya tak sangka saya akan merasainya.Mereka berdua terus mengerjakan saya dan waktu itu,walaupun cuaca sejuk dan dingin,tapi saya berpeluh dibuat olih mereka.Laju dan laju mereka lakukan dan saya dah tak bolih buat apa apa.Saya menyerah saja tubuh saya pada mereka.Kemudian mereka bertukar menyetubuhi saya dengan Ed meliwat saya dan Rick dikemaluan saya.Belum pernah saya termimpi dibuat begini.SAkit tapi tak kurang juga seronoknya.Akhirnya Rick memancutkan air maninya dalam kemaluan saya dan Ed pula terus mengeluarkan kemaluannya dari jubur saya dan memancutkan atas badan saya.Bagi saya,entah berapa kali kemaluan saya bocor malam itu.Lepas itu kami bertiga keletehan dan semuanya tertiarap atas tilam.Saya benar benar letih.Jika semalamnya bersama Rick saya letih,hari ini saperti nak pitam rasanya.Saya lihat jam sudah subuh dan perlu bangun awal untuk bertolak keibu negara.Saya dalam keletihan bangun dan masuk bilik air mencuci serba sedikit badan saya dan pakai baju.Saya keluar bilik mereka dan turun ke bilik saya.

Saya tak sempat minum pagi dan bila saya turun kebawah,semuanya sudah bersedia untuk berangkat.Dalam bas saya tidur secukup cukupnya.Olih perjalanannya agak jauh,sempatlah saya tidur.Bas hari itu akan bawa mereka keKLIA untuk mereka terbang balik.

Sampai diKLIA,suami saya dan 2 anak saya ada disitu untuk jemput saya pulang

Labels:

posted by Ady @ 3:25 AM   0 comments
SHORTCUT LINK











About Me

Name: Ady
Home:
About Me: Share is Caring
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER