......










www.melayuseks.tk: Story - Rakan Kursus

www.melayuseks.tk

 
PATNER LINK

Bincang Tentang Automotive



To Download mp3
Pesanan Ringkas (SMS)
Masa @ Time
Calender
PERHATIAN

Perhatian Blog Ini Hanya Untuk Mereka yang berumur 18tahun keatas sahaja.. Melayuseks blogspot mengandungi gambar, video atau cerita yg akan menyinggung perasaan sesetengah pihak. di harap semua user dapat memberi kerjasama untuk kebaikan blog ini.. sekian terima kasih..

Email To:
Admin@Melayuseks.tk
Counter Hit
image link to web designers page
The premier web design guide.
Story - Rakan Kursus
Friday, July 27, 2007
Kejadian ini telah berlaku di dalam kereta dan sterusnya di hotel. Ketika itu saya sedang menjalani kursus dan tinggal berjauhan dengan suami serta anak-anak.

Satu hari rakan lelaki sekursus saya bernama Andy telah mengajak saya pulang menaiki keretanya. Saya setuju kerana sudah seminggu saya tidak pulang ke rumah menjenguk suami. Kebetulan Andy, rakan saya itu satu daerah dengan saya. Maka saya tidak ragu-ragu untuk mengikutinya.

Kami bertolak selepas kursus petang hari Jumaat dan hanya berdua-dua sahaja. Andy mengajak saya makan sebelum bertolak. Selepas makan kira-kira pukul 7.00 malam kamipun bertolak. Saya mengagak kami akan sampai di rumah pada puku 8.30 malam dan memang hatiku tak sabar-sabar lagi hendak bertemu keluarga terutama sekali suamiku (anda semua faham lah tuuu). Di sepanjang jalan Andy sangat mesra denganku dan tak putus-putus dia bercerita. Saya rasa sangat terhibur. Tetapi ketika semakin sunyi jalan yang dilalui Andy mengubah cerita lucunya dengan cerita lucah. Pada mulanya cerita lucah yang ringan, tetapi lama-kelamaan menjadi semakin 'hot'. saya mulai rasa sangsi dan bimbang. Tambahan pula jalan yang dilalui itu sunyi dan jarang kenderaan. Bimbang dia akan mengambil kesempatan mencabuli saya.

Dan terkaan saya tidak melencong kerana Andy dengan tiba-tiba meraba-raba lutut saya yang kebetulan terbuka kerana pada masa itu saya hanya memakai mini skirt sahaja. Saya lantas menolak tangan Andy. Namun tangan Andy semakin nakal dan perasaan saya menjadi berubah. Pada malam itu saya teringat akan suami saya. Pastilah saya tak akan kesampaian bersama dengan suami saya jika Andy terus-terusan mengusik saya. Walaupun saya berusaha untuk mengelak dengan merayu supaya jangan buat tak senonoh dengan saya tetapi dia pula merayu-rayu dengan mulut yang sangat bermadu. Tangannya semakin liar menyentuhi mahkota payu daraku dan mahkota di celah-celah pahaku yang kupertahan dengan hanya menggepit kedua-dua kkakiku. Kadang-kadang kereta yang dipandu Andy hampir-hampir terbabas dan aku semakin menjadi takut.

Akhirnya Andy telah menyimpang di suatu kawasan yang sunyi yang aku sendiri tidak cam tempatnya. Apabila Andy memberhentikan keretanya terus saya dia memegang tanganku dan aku seolah-olah tidak berupaya bergerak. di sinilah bermula segala galanya.

Lantas saja dia mengucupi bibirku dan dengan tiba-tiba sahaja aku menjadi terhayal dan aku lupa segala-galanya. Kucupannya aku balas dan aku merasakan air mengalir di bahgian farajku yang sebenarnya telahpun mula mengalir sejak aku di dalam kereta lagi. Aku juga antara sedar dan tak sedar Skirt dan seluarku telah dilucutkan oleh Andy. Kemudian baju-T dan Braku juga telah dilucutkan. Setelah habis seluruh tubuhku dijilat oleh Andy, aku hanya dapat menggamit dan mengeluh kerana nikmatnya amat luar biasa. Maklumlah inilah lelaki pertama aku merasainya selepas suamiku. Akhirnya Andy menebuk farajku dengan zakarnya yang luarbiasa besarnya serta agak panjang sehingga pangkal rahimku terjolok-jolok dibuatnya. Andy sungguh hebat bermain peranan, sehinggakan kereta tempat kami menikmati batin pada masa itu seolah-olah hendak roboh. Rancaknya batang zakar Andy bergeser dengan farajku seolah-olah umbuh enjin kereta yang ditekan-tekan minyaknya. Dalam tempoh 10 minit sahaja aku telah mencapai sehingga 3 kali climaxnya dan akhirnya air sperma Andy telah memancut dengan sungguh deras sekali di dalam farajku dan seolah-olah membanjiri rahimku. Sehingga kini, masih aku membayangkan belum pernah aku merasa aliran air sperma di batang zakar Andy yang dilepaskannya seperti sepuluh kali das tembakan. Selepas itu kami tersadai dan terlelap seketika.

Apabila aku tersedar,dalam sinar kereta lampu dalam kereta Andy sedang mengenakan pakaianya dan lantas aku menangis. Andy memujuk aku dan setelah reda Andy berpatah balik ke kota dan kami telah menginap di hotel. Kami tidak jadi pulang sebaliknya tinggal di hotel dari hari Jumaat sehingga awal pagi hari Isnin dan pergi ke kursus seperti biasa. Sesungguhnya aku merasakan seolah-olah aku pergi berbulan-madu dan bukannya pergi berkursus. Sehingga hari ini kami tetap berhubungan dan masih melakukanya sekali atau dua kali sebulan.

Labels:

posted by Ady @ 3:21 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
SHORTCUT LINK











About Me

Name: Ady
Home:
About Me: Share is Caring
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER