......










www.melayuseks.tk: Story - Farrah Isteri Tuan Rumah

www.melayuseks.tk

 
PATNER LINK

Bincang Tentang Automotive



To Download mp3
Pesanan Ringkas (SMS)
Masa @ Time
Calender
PERHATIAN

Perhatian Blog Ini Hanya Untuk Mereka yang berumur 18tahun keatas sahaja.. Melayuseks blogspot mengandungi gambar, video atau cerita yg akan menyinggung perasaan sesetengah pihak. di harap semua user dapat memberi kerjasama untuk kebaikan blog ini.. sekian terima kasih..

Email To:
Admin@Melayuseks.tk
Counter Hit
image link to web designers page
The premier web design guide.
Story - Farrah Isteri Tuan Rumah
Friday, July 27, 2007
Pertama sekali aku ingin perkenalkan diriku..Rizal. Aku tinggal menyewa di sebuah kawasan perumahan di PD.Aku berjiran dgn sepasang suami isteri iaitu Yusof dan isterinya FarrahSetiap hari Farrah menumpang kereta aku ke pejabat di Seremban.Aku bekerja sbgai akuantan disebuah bank manakala Farrah pulak merupakan setiausaha kepada pengurus contruction yang bangunannya berhampiran tempat aku bekerja. Suami dia tak dapat hantar dia sebab arah ke tempat kerja yang bertentangan. Manakala aku pula bekerja dekat bangunan yang hampir dgn pejabat si Farrah.Lagipun suami si Farrah mmg tak kisah sangat dengan aku sebab dia dah anggap aku ni mcm adik dia sendiri…aku pun mmg dah anggap mereka berdua mcm abg & kakak jugak walaupun kekadang naik stim gak aku tengok si Farrah waktu dlm perjalan ke pejabat setiap hari..nak pulak kalau hari hujan.rasa mcm nak terkam jer tetek dia yg membulat tu…tapi dalam hati jer la,he,he,he…apa2 pun perancangan untuk mengerjakan Farrah tetap ada Cuma waktu nya belum sampai.

Aku masih bujang manakala Yusoff dan Farrah sudah 6thn berkahwin dan mempunyai sepasang cahayamata berumur 4 & 8bln… Yusoff yang bekerja sbgai cikgu disebuah sekolah menengah di PD mmg jenis yg jarang keluar melepak diluar,boleh dikatakan setiap hari ada di rumah…sehinggalah suatu hari yang dia memberitahuku yg dia akan berkursus seminggu di INTAN KL.Dia ada mintak tolong aku tengok2an isterinya dan dua anak mereka sepanjang dia berkursus nanti….mmg takde masalah kataku dgn sepenuh ikhlas walaupun dalam hati terdetik perasaan gembira kerana hajatku untuk meniduri isterinya hamper menjadi kenyataan…

Bila si Yusof sedang berkursu Farrah akan aku ambil dan hantar setiap hari sepertimenunaikan janji aku kepada member aku yang aku akan take care dia punya wife.

Masuk hari ke-3,Farah meminta agar aku membawanya pergi ke shopping complex memandangkan barang keperluan rumahnya hampir habis…Kitaorg pun pergilah ke Terminal 1 & terus pulang ke rumah setelah selesai ber shopping.

Lepas shopping, Farrah janji nak ajak makan dinner kat rumah dia. So, malam itu aku pun ke rumah Liza seperti yang dijanjikan. Farrah menyambut aku dengan senyuman dan nampak ceria malam itu dengan mengenakan baju kelawar yg jenis kain licin hingga menampakkan lekuk tubuhnya. Rumah Farrah agak gelap sikit cahayanya pada waktu itu….dan kedua anaknya telahpun masuk tidur walaupun baru 9malam…tak tau la kalau mak nyer yg paksa diorg tido…

Selepas makan, kami duk tengok t.v. sambil borak-borak. Aku pula jadi stim dengan bau perfume yang Farrah pakai. Farrah pula malam tu jadi manja semacam. Batang aku mula keras. Jadi aku cuba sembunyikan dengan menutup peha aku dengan batal kecik yang ada kat sofa.Apa yang aku perhatikan terdapat kesan basah pada dada Farrah…aku pun bertanya,kenapa tu?Farrah menjawab dengan manja yg mengatakan babynya yg berusia 8bln tu masih menyusu lagi…tapi dia dah tido tanpa breast feeding dulu, Itulah sebabnya tetek I jadi kerasa mcm ni"kata Farrah selamba…nak harapkan bapaknya hisapkan pun takde…lain la kalau ada orang tu sudi hisapkan…boleh la reda sikit ketegangan ni.Aku still maintain dan buat2 tak faham mulanya walaupun dlm fikiran dah mula fikirkan yg bukan2….saja tak nak tunjuk gelojoh, Biar nampak jual mahal sikit kalau nak main bini orang ni…he,he..

Lama kami berbual. Perut aku dah sakit sebab stim memanjang. Nafsu aku pula memuncak. Setan betul-betul menggoda aku malam itu. Aku terus memegang tangan Farrah dan aku cium tangannya dan dengan perlahan aku usapkan teteknya yg tgh mengeras bagaikan nak meletup tu dari luar baju…..aku selak sikit baju kelawar Farrah sampai keteteknya…puh! !!tersembul satu permandangan indah yg tak terfikir olehku, Dgn tiba2 terpancut susu keluar dari celah coli yg Farrah pakai hingga tersembul bukit susu kembar bagaikan nak terkeluar dari sarang coli…aku pun tanpa berlengah terus menyoyot susu yg keluar dengan rakus dan lahap sekali….terdengar rintihan Farrah yg sedap mengerang ketika susunya mengalir deras ke dalam mulutku…"perlahan la sikit..sakit tau"kata Farrah.Setaelah hamper 10 minit menguli kedua2 bukit kembar Farrah sambil memicit2 putting teteknya yg semakin mengecil setelah kekeringan air susu…tapi putingnya yg ke hitam-hitaman sebesar ibu jari tetap menjadi santapan jemariku.. Sambil aku merayap ke bahu Farrah sambil meramas-ramas teteknya. Farrah diam tak terkata sambil membaringkan dirinya ke sofa empuk…

Aku memusingkan muka Farrah supaya mengadap aku. Farrah tidak membantah lalu mencium bibirnya yg halus sambil lidahku dgn ligat memintal lidahnya..sesekali aku menyedut lidahnya sampai tak bernafas….sambil Farrah membalas dgn sedutan yg hamper serupa membuatkan kami bagai berada di awangan dan buat sekita kami berehat sebentar mengambil nafas. Aku labuhkan kembali bibirku ke mulut Farrah dan Farrah menyambut bibirku dengan berahi sambil tanganku mula menyelak bahagian bawah pusat yg sudah penuh bertakung air nikmat…. Kami bercumbuan dan pada masa yg sama Farrah sudah memulakan tugasnya membogelkan aku yg masih berpakaian lengkap…satu persatu pakaianku dilucutkan sehinggalah aku seluar dalamku yg terakhir…Farrah dengan rakusnya menggenggam batangku yg sudah mengeras sambil menjilat lembut di hujung kepala zakarku….manakala tangannya yg sebelah lagi membelai sambil memicit putting dadaku.

Tangan aku terus meraba buah dada Farrah atas ke bawah. Buah dada Farrah aku ramas perlahan2 sambil batangku masih mundar mandir dlm kehangatan mulut Farrah….sungguh indah waktu itu,tak dapat aku gambarkan bagaimana aku benar2 teransang sehingga aku memegang kepala Farrah dengan kedua belah tanganku sambil menekan mesuk hamper keseluruhan batangku yg tak la sebesar mat salleh..tapi cukup bertenaga setakat nak puaskan wanita bernama Farrah.

Aku terus melakukan persetubuhan dengan Farrah. Tetek dan buritnya aku hisap dan jilat tanpa henti2 sehingga Farrah memancutkan airnya ke dalam mulutku buat kali ke-2. Farrah mengerang seperti di serang hysteria bila aku meneruskan jilatan dan gigitan lembut ke atas biji kelentitnya…. setelah aku puas mendera pukinya…dengan perlahan2 aku memasukkan batangku ke dalam burit Farrah..dengan sekali henjut terus ke dasar hingga membuatkan matanya terbeliak menahan serangan batangku yg begitu keras…aku merendamkan batangku hamper 5 minit sebelum meneruskan dayungan….tatkala itu Farrah tak habis2 merengek meminta aku mulakan dayungan disebabkan air nya yg terlalu banyak meleleh keluar…putting tetekku menjadi mangsa gigitan buas Farrah sehingga penuh di perutku bekas gigitan love bite.Aku pun dengan sepenuh tenaga memulakan dayungan hampi setengah jam lamanya dengan pelbagai posisi yg aku pelajari dari buku kamasutra dan jugak dari filem2 blue yg pernah aku tonton sblm ni…ini lah masanya aku hendak praktikkan apa yg aku angankan selama ini…
Diakhir persetubuhan itu…aku melepaskan 6 das tembakan air maniku tepat ke dalam rahim Farrah sehingga Farrah menjerit kepuasan….kami sama2 terkulai dan batangku masih terendam di dalam buritnya……aku benar2 puas kerana perkara yg bermain difikiranku selama ini telahpun menjadi kenyataan….Farrah terkulai layu dan terus tertidur dalam pelukanku….

Malam itu merupakan malam pertama kepada hubungan seks antara aku dan Farrah. Sehingga kini kami masih melakukannya walaupun suami dia sentiasa ada dirumah.. sebabnya kami mempunyai kesempatan melakukan hubungan seks ketika pergi & balik kerja…kadang2 kami ambil MC dan check-in kat mana2 hotel di seremban untuk melepaskan nafsu yg terpendam.Walaupun skrg aku sudah berkahwin.namun nafsuku terhadap Farrah tetap membara…..begitu juga dgn Farrah.

Labels:

posted by Ady @ 3:29 AM  
37 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
SHORTCUT LINK











About Me

Name: Ady
Home:
About Me: Share is Caring
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER