......










www.melayuseks.tk: Story - Gara Gara Blue Filem Pt2

www.melayuseks.tk

 
PATNER LINK

Bincang Tentang Automotive



To Download mp3
Pesanan Ringkas (SMS)
Masa @ Time
Calender
PERHATIAN

Perhatian Blog Ini Hanya Untuk Mereka yang berumur 18tahun keatas sahaja.. Melayuseks blogspot mengandungi gambar, video atau cerita yg akan menyinggung perasaan sesetengah pihak. di harap semua user dapat memberi kerjasama untuk kebaikan blog ini.. sekian terima kasih..

Email To:
Admin@Melayuseks.tk
Counter Hit
image link to web designers page
The premier web design guide.
Story - Gara Gara Blue Filem Pt2
Friday, July 27, 2007
Sebelum pergi kerumah abang Ngah aku singgah di restaurant mamak untuk membeli beberapa keping roti canai. Abang Ngah kelihatan senyum bila melihat aku menghampiri rumah nya dan terus memanggil Non yang keluar dalam kaedaan tersipu sipu yang membuat abang Ngah bersuara, "Apa hendak di malukan, macam tak biasa pula". Kata kata abang Ngah membuat aku sedikit sangsi tetapi aku berlagak seolah olah aku tidak mendengar apa yang abang Ngah ucapkan.

Non mengambil bungkusan yang aku hulurkan dan terus kedapur. Setelah sarapan di sediakan aku dan abang Ngah makan setelah Non menyatakan yang dia akan makan bersama sama dengan anak anak nya.

Selesai makan, aku dan abang Ngah beredar ke ruang tamu. Aku berkesempatan meraba cipap Non semasa abang Ngah ke bilik air dan berkata, "Cipap oh cipap, bila agak nya peluang akan menyelema?" Non hanya tersenyum seraya menguis tangan ku sebelum memanggil anak anak nya.

Selang beberapa lama, abang Ngah meminta izin untuk ke pasar. Puas aku memujuk dengan berbagai kata kata sebelum abang Ngah sudi mengambil not RM50.00 yang aku hulurkan untuk membeli segala keperluan di pasar kerana aku sudah memberitahu nya yang aku akan makan malam sekali. Semasa abang Ngah hendak menghidupkan ingin motor, anak nya yang tua menghampiri kerana hendak ikut dan di bawa bersama.

Mengetahui bahawa Non berseorangan di dapur setelah anak nya yang dua orang lagi bermain di
halaman rumah aku terus mendapatkan nya dengan tujuan untuk ringan ringan. Non yang faham tidak menghampakan. Untuk mengelak dari di lihat oleh anak anak nya, Non menarik tangan ku menuju ke bilik air. Aku rangkul tubuh Non dan kami bercumbuan untuk melepaskan rindu yang sudah sekian lama di pendam.

Sambil mengusap usap "MERETOL" ku yang sudah mula mengeras, Non berkata, "Apa lah nasib kau "MERETOL" masa dan kaedaan tidak mengizinkan".

"Tak apa lah Non nanti bila berkesempatan saya pasti memasukkan "MERETOL" saya di sini" balas ku sambil meramas ramas manja cipap Non. "Itu pun kalau Non izinkan?" sambung ku.

Aku melepaskan pelukan ku setelah mendengar salah seorang dari anak Non menangis. Sebelum
beredar Non sempat memberitahu ku yang dia sedia menunggu kehadiran ku bila masa mengizinkan. Aku keluar dari bilik air setelah kaedaan diri dan "MERETOL" ku normal.

Non yang berdiri di belakang ku yang asyik memerhatikan kedua anak anak nya bermain "TENG
TENG" segera ke dapur setelah mendengan bunyi motor abang Ngah dan keluar setelah di panggil oleh abang Ngah untuk mengambil barang barang yang baru di beli nya. Sebelum Non melangkah pergi aku bersuara, "Non masak sedap sedap tahu, kalau tak sedap lain kali saya tak mahu datang"

"Betul tu" sampuk abang Ngah.

Sambil duduk bersama dengan abang Ngah di ruang tamu aku bersuara,"Abang Ngah, nanti boleh
tolong carikan tukang yang pandai menganti atap rumah, kerana saya kasehan melihat atap rumah abang Ngah yang bocor dan bila hujan begitu menyulitkan keluarga abang Ngah"

Mendengarkan kata kata ku itu lama abang Ngah terdiam sebelum memberitahu yang dia tak punyai wang. Setelah memberitahu nya bahawa aku ikhlas untuk membantu akhir nya dia setuju.

Selesai makan tengah hari aku minta diri untuk pulang dan berjanji malam nanti aku pasti datang.
Sebelum aku beredar abang Ngah memberitahu ku bahawa bermula dari malam ini dia shift malam.
Mendengarkan itu aku pura pura ingin membatalkan sahaja niat ku tetapi di halang oleh abang Ngah dengan alasan lauk banyak. Non yang berada di dapur memerhatikan sahaja perbualan ku dengan abang Ngah.

Melihatkan yang abang Ngah sudah bersiap siap untuk pergi kerja aku meminta diri untuk pulang setelah selesai makan. "Mengapa tergesa gesa En Latiff?" abang Ngah bertanya setelah melihat aku. "Tak apa, lagi pun abang Ngah sudah hendak pergi kerja, nanti apa pula kata jiran jiran". Balas ku.

Non yang sudah tahu rancangan ku pura pura mengusik, "Biarkan lah abang Ngah, orang tak sudi tak kan hendak di paksa".

"Jangan lah cakap begitu, nanti bila abang Ngah ada di rumah saya pasti datang" balas ku dan terus pergi.

Selang beberapa jam kemudian aku ke rumah abang Ngah. Dengan cermat aku memuka pintu dapur yang tidak berkunci dan terus ke bilik tidur Non setelah pintu di tutup rapat sambil mengenakan selak nya sebagaimana yang telah kami perbincangkan sebelum aku pulang. Non yang berada di ruang tamu bersama sama dengan anak anak nya yang asyik menonton T.V kedengaran bersuara, "Nanti bila cerita sudah tamat tutup T.V dan pergi tidur, emak pening kepala dan hendak tidur dulu"

"Baik lah emak" kedengaran suara anak anak nya.

Aku sedang baring terlentang sambil mengusap usap "MERETOL" ku bila Non masuk. Aku berdiri dan terus merangkul tubuh Non seraya menanggalkan pakaian nya dan Non membisik kan ke telinga ku, "Kalau boleh jangan bising sanggat takut anak anak Non perasan". "Kalau begitu kita turun kan tilam takut nanti bunyi katil akan menarik perhatian anak anak Non" kata ku sambil menurunkan tilam dengan begitu berhati hati.

Setelah membaring kan Non aku melutut di celah kelengkang nya dan terus menopok nopok cipap yang tembam dan berkata, "Hai cipap mengapa bila aku teringatkan kau "MERETOL" ku jadi keras semacam". Non menarik badan ku seraya berbisik di telinga ku dengan berkata, "Agak nya
"MERETOL" En Latiff serasi dengan kemotan cipap saya tak?"

Puas menjilat aku arit arit alur cipap Non dengan "MERETOL" ku sehingga dia bersuara, "Dahl ah tu, masuk kan cepat "MERETOL" En Latiff, lubang cipap saya sudah tak sabar hendak mengemotnya".

"Nanti bila "MERETOL" saya sudah puas dengan belaian mesra lubang cipap Non, saya hendak rasa lubang yang ini boleh" aku mengusik sambil menyentuh lubang bontot Non dengan kepala "MERETOL" ku.

Mungkin kerana sudah tak dapat bertahan lebih lama lagi Non berkata, "Masuk kan "MERETOL" En Latiff dalam lubang cipap saya dulu, cepat lah En Latiff".

Aku membetulkan kedudukan ku di celah kelengkang Non dan menekan kepala "MERETOL" ku yang kembang berkilat yang masuk sedikit demi sedikit hingga santak kepanggkal. Non yang sedang menekmati tujahan "MERETOL" ku di dalam lubang cipap nya memejamkan mata sambil mengetap bibir dan lupa dengan hal kaedaan anak anak nya yang masih menonton T.V di ruang tamu.

Aku membiarkan "MERETOL" ku berendam di dalam lubang cipap Non buat seketika. Aku rangkul erat belakang Non dan kami bertukar berkoloman lidah dan melepaskan rangkulan ku bila Non bersuara, "Berhati hati En Latiff, dalam rahim saya sudah bertunas benih entah abang Ngah atau pun En Latiff yang punya, Non tak begitu pasti".

Aku meminta maaf keatas keganasan ku dan melepaskan rangkulan ku sebelum membuat aksi
sorong-tarik keluar-masuk "MERETOL" ku dengan ceremat. Sambil membuat aksi tersebut kami
tersenyum puas bila mata bertentang mata. Sekali sekala aku meramas ramas payu dara Non sambil
menyonyot puting nya silih berganti.

Merasakan yang Non sudah hendak climex aku melajukan aksi keluar-masuk "MERETOL" ku untuk membantu nya mencapai kepuasan yang di cari.

"Oh En Latiff sedap nya, ooohhhh oooohhhhhhh En Latiff laju sikit oooohhh sseeeddaaaaappp" Non merentih manja dan terus terdiam setelah menghasil kan cecair pekat yang turut meleleh keluar bila aku membuat aksi sorong-tarik "MERETOL" ku dengan menghasil kan bunyi "Kelecup kelecap, kelecup kelecap yang agak ketara hingga aku terpaksa berhati hati dengan pergerakan keluar- masuk "MERETOL" ku kerana aku khuatir bunyi tersebut akan di dengar oleh anak anak Non yang sedang menonton T.V di luar.

Mengetahui bahawa Non sudah mendapat kepuasan aku mengusik"Non, boleh saya cuba ikut lubang yang bawah" sambil memberhentikan aksi sorong-tarik "MERETOL" ku.

"Ah En Latiff ni jangan lah, nanti saya tidak dapat merasa kenekmatan pancutan dari "MERETOL" En Latiff, nanti tak subur pula benih yang baru bercambah kerana tidak di sirami oleh air nekmat En Latiff" balas Non.

"Tak lah Non saya acah acah sahaja" balas ku sambil melajukan tujahan "MERETOL" ku kerana aku sendiri sudah tidak dapat bertahan lebih lama lagi. Mengetahui akan kaedaan, lubang cipap Non menguatkan kemotan nya untuk membolehkan aku merasa nekmat satu pancutan yang penuh misteri.

Akhir nya kami sampai bersama ke tepian pantai berahi setelah sama sama meredah badai yang agak bergelora dalam kaedaan bergaya kerana misi kami mencapai kejayaan sebagaimana yang kami harapkan.

Setelah aku dan Non berada di alam nyata semula, aku gosok gosok perut Non dan berkata, "Agak nya bila perut Non semakin berisi nanti tentu "MERETOL" saya kerap hendak masuk kedalam lubang cipap Non tak?"

"Itu pun yang saya harapkan, kerana dari pengelaman yang lepas lepas cipap saya kerap
"BERKEHENDAK" bila kandungan sudah mencicah empat bulan hingga menyukar kan abang Ngah bila di perlukan. Orang kata bayi hendak tumbuh rambut, nanti pandai lah saya mencari helah bila abang Ngah berkerja malam atau pun apa" Non memberi penjelasan sambil mencubit hidung ku.

Apabila mendengar suara anak anak nya Non bingkas bangun untuk mengenakan pakaian nya. Sebelum melangkah keluar Non sempat berbisik di telinga ku, "Nasib baik kita sudah selesai kalau tidak haru".

"Round pertama memang sudah selesai, jangan lupa round kedua sebelum saya pulang" balas ku sambil meramas ramas ponggong Non.

Bila Non sudah keluar kedengaran anak nya yang pertama bersuara, Tadi along dengar emak bercakap cakap, agak nya emak bercakap dengan siapa?"

"Agak nya emak mengiggau" kedengaran Non bersuara dan menyuruh anak anak nya kebilik air dulu sebelum tidur.

Semasa Non keluar aku sempat mengangkat tilam untuk di letakkan di atas katil. Melihatkan kaedaan ku yang sedang duduk bersandar di atas katil Non senyum dan berkata, "Cepatnya En Latiff menyediakan gelanggang untuk round ke dua?"

"Atas lantai kurang kick lah Non" balas ku sambil membiarkan Non mengelap "MERETOL" ku dengan towel basah yang di bawa bersama.

"Apa lah "MERETOL" En Latiff ni, kita hendak tolong bersih kan dia melawan pula" Non bersuara setelah merasakan yang "MERETOL" ku sudah mula hendak mengeras semula.

"Memang begitu, pantang di sentuh, lebih lebih lagi bila tangan Non yang menyentuh" balas ku sambil merangkul tubuh Non untuk bersandar ke dada ku. Setelah Non selesa bersandar ke dada ku, aku meramas ramas kedua dua buah payu dara Non dan sekali sekala mencium tengkok nya.

Setelah agak lama bersandar di dada ku Non kerap mengalih alih ponggong nya kerana dia merasa geli bila "MERETOL" ku yang sudah begitu keras menyentuh ponggong nya.

Sebelum menanggalkan pakaian nya, Non keluar untuk meninjau hal kaedaan anak anak nya dan masuk semula dan terus menanggalkan pakaian nya seraya berkata, "Mereka sudah lena, nanti boleh lah En Latiff dayung lama sikit macam yang lepas lepas". Aku mengangguk kan kepala sambil memegang "MERETOL" ku yang sudah aku sapukan dengan air "GAMBIR SARAWAK" semasa Non keluar tadi kerana aku sudah bertekad untuk menghenjut agak lama sebelum pulang

Labels:

posted by Ady @ 3:13 AM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
SHORTCUT LINK











About Me

Name: Ady
Home:
About Me: Share is Caring
See my complete profile
Previous Post
Archives
Links
Template by

Free Blogger Templates

BLOGGER